Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6047
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедчак, І.А.-
dc.contributor.authorFedchak, I.A.-
dc.date.accessioned2023-08-30T14:07:47Z-
dc.date.available2023-08-30T14:07:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6047-
dc.descriptionФедчак І.А. Практичні аспекти використання моделі правоохоронної діяльності на основі даних (DDACTS) у діяльності поліції щодо запобігання злочинності / Федчак Ігор Андрійович // Юридичний бюлетень. - 2023. - Вип. 29. - С. 433-438.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню практичних аспектів використання моделі правоохоронної діяльності на основі даних (DDACTS) у діяльності поліції щодо запобігання злочинності. Констатовано, що поряд із дослідженням осіб, від яких слід очікувати вчинення кримінальних правопорушень та осіб, які володіють високою мірою віктимності значним профілактичним потенціалом володіє такий напрям правоохоронної діяльності як дослідження місць концентрації кримінальних правопорушень та дорожньо-транспортних пригод. Така концентрація дозволяє з упевненістю стверджувати про наявність детермінуючих протиправну поведінку характеристик місця або місцевості. Формування з допомогою кримінальних аналітиків знань про такі місця дозволяє цілеспрямовано розробляти контрзаходи, які зазвичай виражаються у форматі посилення присутності співробітників поліції, що ускладнює, або унеможливлює прояви протиправної поведінки через підвищену загрозу викриття та притягнення до відповідальності. З’ясовано, що застосування контрзаходів до місць концентрації кримінальної активності та дорожньо-транспортних пригод породжує сталий позитивний ефект і на суміжні території і не призводить до переміщення кримінальної активності в інші місця. Установлено, що модель правоохоронної діяльності на основі даних (DDACTS) складається з чотирьох основних підходів: стратегічного; тактичного, орієнтованого на певну проблематику та орієнтованого на правопорушників. Констатовано, що проблемними аспектами, які негативно позначаються на результативності функціонування моделі правоохоронної діяльності на основі даних (DDACTS) є доступність і точність аналізованих криміногенних даних, оскільки саме від якості і повноти таких даних залежить точність прийняття управлінських рішень керівною ланкою про розподіл і застосування обмежених правоохоронних ресурсів. The article is devoted to highlighting the practical aspects of using the data-driven law enforcement model (DDACTS) in the police's crime prevention activities. It was established that along with the study of persons who should be expected to commit criminal offenses and persons with a high degree of victimization, such a direction of law enforcement activity as the study of places of concentration of criminal offenses and traffc accidents has a signifcant preventive potential. Such a concentration allows us to assert with certainty the presence of characteristics of a place or area that determine illegal behavior. The formation of knowledge about such places with the help of criminal analysts allows for the purposeful development of countermeasures, which are usually expressed in the format of increasing the presence of police offcers, which makes it diffcult or impossible to manifest illegal behavior due to the increased threat of exposure and prosecution. It was found that the application of countermeasures to places of concentration of criminal activity and road traffc accidents generates a permanent positive effect on adjacent territories and does not lead to the transfer of criminal activity to other places. It was established that the data-based law enforcement model (DDACTS) consists of four main approaches: strategic; tactical, issue-oriented and offender-oriented. It was established that the problematic aspects that negatively affect the effectiveness of the data-based law enforcement activity model (DDACTS) are the availability and accuracy of analyzed criminogenic data, since the accuracy of managerial decision-making by the leadership on the distribution and application of limited law enforcement depends on the quality and completeness of such data resources.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЮридичний бюлетеньuk_UA
dc.relation.ispartofseries;29-
dc.subjectправоохоронна діяльністьuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectпроактивністьuk_UA
dc.subjectзапобіганняuk_UA
dc.subjectкримінальне правопорушенняuk_UA
dc.subjectданіuk_UA
dc.subjectдорожньо-транспортні пригодиuk_UA
dc.subjectмісця концентрації кримінальної активностіuk_UA
dc.subjectlaw enforcement activityuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectproactivenessuk_UA
dc.subjectpreventionuk_UA
dc.subjectcriminal offenseuk_UA
dc.subjectdatauk_UA
dc.subjecttraffic accidentsuk_UA
dc.subjectplaces of concentration of criminal activityuk_UA
dc.titleПрактичні аспекти використання моделі правоохоронної діяльності на основі даних (DDACTS) у діяльності поліції щодо запобігання злочинностіuk_UA
dc.title.alternativePractical aspects of using the data-driven law enforcement model (DDACTS) in crime prevention policinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федчак 29_2023.pdf925,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.