Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/604
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевків, Г.Я.-
dc.contributor.authorLevkiv, H.Ya.-
dc.date.accessioned2018-09-26T08:15:38Z-
dc.date.available2018-09-26T08:15:38Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/604-
dc.descriptionЛевків Г.Я. Маркетингове управління товаропросуванням молоко-продукції аграрних формувань на споживчому ринку: дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Левків Галина Ярославівна. – Львів: Львівський національний аграрний університет, 2008. - 230 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертаційній роботі розглянуто та узагальнено наукові положення процесу постачання як об’єкта маркетингового управління, структуризації про-цесу маркетингового управління закупівлею молокопродукції на ринку про-довольства, сформовано методологічні принципи дослідження процесу організації постачання і товаропросування в системі молокопродуктового підкомплексу. Проведено оцінку стану ринку молока і молокопродукції у Львівській об-ласті, дано характеристику сегментації ринку молокопродукції як важливої умови прийняття маркетингових управлінських рішень, а також аналіз страте-гічного маркетингового управління товарорухом на ринку молокопродукції. Обґрунтовано напрями вдосконалення системи управління процесом за-купівлі молокопродукції на основі моделювання поведінки споживача продо-вольчих товарів, запропоновано шляхи формування оптимальних логістичних систем у процесі маркетингового управління товаропросуванням молокопро-дукції на споживчому ринку. The thesis describes and generalizes scientific regulations of the process of sup-ply as an object of marketing management, structure formation of marketing mana-gement process by means of diary products buying at food market. Methodological principles of research of supply process and goods promotion in the system of dairy sub complex are outlined. The thesis presents estimation of milk and diary products markets in Lviv re-gion, gives characteristics of diary products market segment as an important condi-tion for making marketing management decision about goods channels at diary prod-ucts market. Directions of improvement of diary products buying process on basis of model-ing food consumer behavior are grounded; ways of optimum logistic system for-mation in the process of marketing management of diary products promotion at con-sumption market.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛНУВМБ ім. С.З.Гжицькогоuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectпроцесuk_UA
dc.subjectпостачанняuk_UA
dc.subjectзаготівліuk_UA
dc.subjectмолокопродукція аграрних формуваньuk_UA
dc.subjectспоживчий ринокuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectprocessuk_UA
dc.subjectsupplyuk_UA
dc.subjectstorageuk_UA
dc.subjectfarmsuk_UA
dc.subjectdiary productsuk_UA
dc.subjectconsumption marketuk_UA
dc.titleМаркетингове управління товаропросуванням молоко-продукції аграрних формувань на споживчому ринку: дисертаціяuk_UA
dc.title.alternativeMarketing management of promotion of farms diary goods at consumption market: thesisuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Левків Dis.pdf2,19 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.