Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6067
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапотічна, Р.А.-
dc.contributor.authorZapotichna, R.A.-
dc.date.accessioned2023-09-07T05:43:10Z-
dc.date.available2023-09-07T05:43:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6067-
dc.descriptionЗапотічна Р. Особливості організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей у процесі навчання іноземної мови / Роксолана Запотічна // Сучасна прикладна лінгвістика: збірник наукових праць. - Дніпро: ВНПЗ «ДГУ», 2023. - С. 54-61.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль та особливості самостійної роботи здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей як однієї з провідних форм організації процесу навчання іноземних мов у немовному закладі вищої освіти та необхідної професійної складової сучасного фахівця у галузі економіки. Особлива увага приділяється факторам, що підвищують ефективність самостійної роботи як з боку здобувачів вищої освіти, так і з боку науковопедагогічних працівників. У статті наведено зразки завдань для самостійної роботи здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей, які сприяють формуванню знань, їх закріпленню та систематизації на різних етапах вивчення іноземної мови, а також критерії оцінки самостійної роботи. В основу статті покладено навчально-методичні матеріали, а також наукові розробки вітчизняних та зарубіжних науковців та особистий викладацький досвід автора статті. The article looks at the purpose and distinctive features of independent work completed by students of economic specialties in order to organize the process of learning foreign languages in non-linguistic higher education institutions and as a necessary professional component of a contemporary specialist in the field of economics. The factors that increase the effectiveness of students' and teachers' independent work are given particular attention. Examples of tasks for students with economic specialities that support knowledge acquisition, their consolidation, and their systematization at various stages of learning a foreign language are provided on the page along with criteria for evaluating autonomous work. The paper is supported by instructional and methodological materials, research done by scientists in Ukraine and abroad, as well as the author's own teaching experiences.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСучасна прикладна лінгвістика: збірник наукових працьuk_UA
dc.subjectавтентичні текстиuk_UA
dc.subjectактивний словникuk_UA
dc.subjectіноземна мова професійного спрямуванняuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectзавдання для читання і аудіюванняuk_UA
dc.subjectauthentic textsuk_UA
dc.subjectactive vocabularyuk_UA
dc.subjectforeign language for specific purposeuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjectreading and listening tasksuk_UA
dc.titleОсобливості організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей у процесі навчання іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the organization of independent work of students of higher education in economic specialties in the process of learning a foreign languageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запотічна.pdf787,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.