Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6075
Назва: Expectativas sociales de los especialistas del perfil socionómico: formación, innovaciones, reformas (Web of Science)
Інші назви: Соціальні очікування професіоналів соціономічної сфери: навчання, інновації та реформи (Web of Science)
Social expectations of professionals in the socionomic area: training, innovations and reforms (Web of Science)
Автори: Popovych, I.
ORCID ID: 0000-0002-1663-111X
Kononenko, O.
ORCID ID: 0000-0001-8676-7410
Los, O.
ORCID ID: 0000-0002-0177-9381
Khrystiuk, S.
ORCID ID: 0000-0003-4119-8562
Авраменко, А.О.
Avramenko, A.O.
ORCID ID: 0000-0002-7245-6942
Ключові слова: навчальний процес
освітньо-професійна підготовка
учнівське самоврядування
підлітковий вік
модернізація освіти
інклюзивний простір
educational process
educational and professional training
students’ self-government
adolescence
modernization of education
inclusive space
Дата публікації: 2022
Видавництво: Amazonia Investiga
Серія/номер: ;11/60
Короткий огляд (реферат): ета дослідження – вивчити психологічний зміст освітньо-професійної підготовки, інновацій та реформ та виміряти очікування суб’єктів освітнього процесу. Представлено сучасний погляд на проблему професійної підготовки психолога в сучасних умовах реформування освіти. Представлено кореляційну матрицю та кореляційну плеяду значущих кореляцій соціальних очікувань із сумарним коефіцієнтом готовності до інноваційної діяльності. Дослідження підкреслює, що позитивні кореляції на рівні (p < 0,01): ESP (rs = 0,256), REA (rs = 0,171), IG (rs = 0,156) і CE (rs = 0,167) є найбільш важливі. Це підкреслює, що єдина негативна кореляція з внутрішнім локус-контролем LSI (rs = -.099; p <.05) є найнебезпечнішою, оскільки надмірна его-концентрація негативно впливає на інновації та модернізацію освіти. У дослідженні резюмується, що необхідно працювати з очікуваннями суб’єктів освітнього процесу, оскільки вони є проекцією особистісної моделі конструювання майбутнього та забезпечують бажаний результат. The purpose of the research is to examine psychological content of educational and vocational training, innovations and reforms and to measure the expectations of the subjects of the educational process. Presents a modern view on the problem of professional training of psychologists in the current conditions of reforming education. It presents a correlation matrix and a correlation pleiade of significant correlations of social expectations with the total coefficient of readiness for innovative activity. The study emphasizes that positive correlations at the level (p < .01): ESP (rs = .256), REA (rs = .171), IG (rs = .156) and CE (rs = .167) are the most important ones. It highlights that the only negative correlation with internal locus-control LSI (rs = -.099; p < .05) is the most dangerous one, since excessive ego-concentration has a negative impact on innovations and modernization of education. The research summarizes that it is necessary to work with expectations of subjects of educational process, since they are a projection of a personal model of constructing the future and ensure a desirable result.
Опис: Popovych I. Social expectations of professionals in the socionomic area: training, innovations and reforms / Ihor Popovych, Oksana Kononenko, Oksana Los, Svitlana Khrystiuk, Andriy Avramenko // Amazonia Investiga. - 2022. - Volume 11. - Issue 60. - P. 23-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6075
ISSN: 2322-6307
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авраменко А. веб.pdf479,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.