Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6399
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозира, П.В.-
dc.contributor.authorKozyra, P.V.-
dc.contributor.authorВасюк, С.В.-
dc.contributor.authorVasiuk, S.V.-
dc.date.accessioned2023-10-31T09:54:25Z-
dc.date.available2023-10-31T09:54:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6399-
dc.descriptionКозира П. Особливості вивчення психологічної готовності поліцейського до професійної діяльності / Петро Козира, Соломія Васюк // Вісник Львівського університету. - Серія: Психологічні науки. - 2019. - Вип. 5. - С. 24-30.uk_UA
dc.description.abstractЗ’ясовано зміст і сутність поняття «психологічна готовність до діяльності». Проаналізовано визначення поняття «психологічна готовність поліцейського до професійної діяльності». Встановлено суть термінів «поліцейський» та «завдання поліції» згідно із законодавством України. Зосереджено увагу на розкритті поняття «правовий статус поліцейського» та його особливостях. Охарактеризовано основні критерії психологічного відбору кандидатів на таку службу. Надано рекомендації щодо факторів впливу вищих навчальних закладів зі специфічними умовами навчання на етапи формування психологічної стійкості кандидата на службу в поліції. Розкрито у широкому та вузькому значенні поняття правосвідомості як сфери суспільної або індивідуальної свідомості. З’ясовано характерні риси психологічної стійкості та психологічної підготовки працівників поліції у спеціалізованих навчальних закладах. Проведено емпіричне дослідження правосвідомості поліцейського як одного із компонентів психологічної готовності до професійної діяльності. За основу дослідження взято апробовані анкетування серед працівників патрульної поліції. Дослідження свідомості працівників поліції велось з урахуванням конфліктологічних ризиків професійного середовища та готовності дотримуватися правових норм у професійній діяльності. Проаналізовано етапи формування правосвідомості особистості поліцейського, наявні ризики під час зміни у психіці. На підставі відповідей респондентів приділено належну увагу результатам, які отримані за шкалою «правовий нігілізм». Дійшли висновку, що проведений аналіз відкриває перспективи подальшого дослідження проблеми психологічної готовності поліцейського до професійної діяльності в звичайних та екстремальних умовах. Встановлено, що організація конфліктологічної освіти у вищих навчальних закладах МВС у сучасних умовах розвитку України виступає необхідним та важливим компонентом формування особистісної та соціально-професійної культури правоохоронця. The content and essence of the concept of “psychological readiness for activity” have been clarified. The definition of the concept of “psychological readiness of a police officer for professional activity” is analyzed. The essence of the term “police officer” and “police task” has been established according to the legislation of Ukraine. The focus is on disclosing the notion of “legal status of a police officer” and its features. The basic criteria for psychological selection of candidates for this service are described. Recommendations are given on the factors of influence of higher education institutions with specific conditions of study on the stages of formation of psychological stability of the candidate for police service. The concept of justice as a sphere of social or individual consciousness is revealed in a broad and narrow sense. The characteristic features of psychological stability and psychological training of police officers in specialized educational institutions are revealed. An empirical study of the police officer’s consciousness as one of the components of psychological readiness for professional activity was conducted. The survey was based on questioned questionnaires among patrol officers. The investigation of police officers’ minds was conducted taking into account the conflicting risks of the professional environment and the willingness to adhere to legal rules in professional activity. The stages of formation of police officer’s identity are analyzed, the risks during the change in the psyche are presented. Based on the respondents’ answers, due attention was paid to the results obtained on the legal nihilism scale. It is concluded that the analysis opens the prospects for further investigation of the problem of the psychological readiness of the police officer for professional activity in normal and extreme conditions. It is established that the organization of conflict education in the higher educational establishments of the Ministry of Internal Affairs in the current conditions of development of Ukraine is a necessary and important component of the formation of personal and social and professional culture of the police.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник Львівського університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;5-
dc.subjectпсихологічна готовністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпсихологічна стійкістьuk_UA
dc.subjectправосвідомість особистостіuk_UA
dc.subjectслужбові завданняuk_UA
dc.subjectполіцейськийuk_UA
dc.subjectНаціональна поліція Україниuk_UA
dc.subjectpsychological readinessuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectpsychological stabilityuk_UA
dc.subjectlegal consciousness of personalityuk_UA
dc.subjectofficial tasksuk_UA
dc.subjectpolice officeruk_UA
dc.subjectNational Police of Ukraineuk_UA
dc.titleОсобливості вивчення психологічної готовності поліцейського до професійної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of studying of psychological reading of the police to professional activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cgiirbis_64 (4).pdf314,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.