Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKopytko, M.I.-
dc.contributor.authorКопитко, М.І.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-6598-3798-
dc.contributor.authorMoisa, T.V.-
dc.contributor.authorМойса, Т.В.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0009-0003-3200-7362-
dc.date.accessioned2024-01-17T08:33:56Z-
dc.date.available2024-01-17T08:33:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6808-
dc.descriptionKopytko M.I. Marketing tools for forming innovative and safe potential of an enterprise / Kopytko Marta Ivanivna, Moysa Taras Volodymyrovych // Актуальні питання у сучасній науці. - 2023. - № 9. - С. 25-33.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the article is to study the features of using marketing tools to form the innovative and safe potential of an enterprise. In the study, to study the features of the use of marketing tools for the formation of an innovative and safe potential of an enterprise, general scientific research methods were used, namely the method of theoretical and comparative analysis, induction and deduction, and the graphical method. It has been proved that the high innovative and safe potential of an enterprise is a very unbalanced concept, since the so-called threshold, maximum level practically does not exist when talking about potential. Here it is necessary to apply the terminology, which, in our opinion, best characterizes the high innovative and safe potential, namely, the required level of aggregate ability to use resources and opportunities of any volume to form safe and innovative conditions for development through the effective use of marketing technologies. It is substantiated that the provision of innovative and safe activities and the formation of appropriate potential is possible only with the proper use of marketing tools. It was found that the main goal of forming the innovative and safe potential of an enterprise should be the possibility of innovative and safe development of this socio-economic system and all its structural elements through the use of marketing tools. The application of marketing tools for the formation of an innovative and safe potential of an enterprise is presented. It has been proven that, given the constant growth of competition, enterprises are forced to constantly search for innovative production mechanisms, and the use of new marketing tools, and on the other hand, all innovations will simply be ineffective without an appropriate level of security. Метою статті є дослідження особливостей використання маркетингових інструментів формування інноваційно-безпекового потенціалу підприємства. У дослідженні для вивчення особливостей використання маркетингових інструментів формування інноваційно-безпекового потенціалу підприємства використано загальнонаукові методи дослідження, а саме метод теоретичного та порівняльного аналізу, індукції та дедукції та графічний метод. Доведено, що високий інноваційно-безпековий потенціал підприємства є дуже незбалансованим поняттям, оскільки так званого порогового, максимального рівня практично не буває, коли говориться про потенціал. Тут слід застосувати термінологію, яка на нашу думку, найкраще охарактеризує високий інноваційно-безпековий потенціал, а саме бажано-необхідний рівень сукупної спроможності використовувати буд-які за обсягами ресурси і можливості для формування безпечних і інноваційних умов розвитку через ефективне застосування марктетингових технологій. Обгрунтовано, що забезпечення інноваційної та безпекової діяльністі і сформувати відповідний потенціал, можливо лише при належному використанню маркетингових інструментів. З’ясовано, що основною метою формування інноваційнобезпекового потенціалу підприємства повинно являти собою уможливлення інноваційному і безпековому розвитку даної соціально-економічної системи та усіх її структурних елементів через застосування маркетингових інструментів. Представлено застосування маркетингових інструментів формування інноваційно-безпекового потенціалу підприємства. Доведено, що з огляду на постійний ріст конкуренції, підприємства змушені постійно вдаватись до пошуку інноваційних механізмів виробництва, використанню нових маркетингових інструментів, а з іншого боку всі інновації будуть попросту неефективні без належного рівня забезпечення безпеки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні питання у сучасній науціuk_UA
dc.relation.ispartofseries;9-
dc.subjectsecurityuk_UA
dc.subjectsafe potentialuk_UA
dc.subjectinnovation-safe potentialuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.subjectбезпекаuk_UA
dc.subjectбезпековий потенціалuk_UA
dc.subjectінноваційнобезпековий потенціалuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.titleMarketing tools for forming innovative and safe potential of an enterpriseuk_UA
dc.title.alternativeМаркетингові інструменти формування інноваційно-безпекового потенціалу підприємстваuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Копитко.pdf316,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.