Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУгрин, О.Г.-
dc.contributor.authorUhryn, O.H.-
dc.date.accessioned2024-04-09T14:15:20Z-
dc.date.available2024-04-09T14:15:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7251-
dc.descriptionУгрин О.Г. Сімейна ідентифікація як чинник психологічної готовності до професійної самореалізації особистості студента: дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.01 – загальна психологія, історія психології / Угрин Ольга Георгіївна. – Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2014. - 337 с.uk_UA
dc.description.abstractДисертація присвячена проблемі психологічної готовності студентської молоді до професійної самореалізації та ролі сімейної ідентифікації у її розвитку. Емпіричне вивчення дозволило дійти висновку про те, що особи з високим рівнем готовності до професійної самореалізації демонструють прагненнями до самоактуалізації, часова орієнтація «тут і тепер», цінність самоактуалізації, позитивна думка на природу людини, потребу в пізнанні, креативність, саморозуміння та контактність. Вони відзначають важливість сімейних цінностей та інтелектуально – культурної орієнтації в батьківській сім'ї. Кореляційний аналіз вказує на прямі взаємозв’язки між психологічною готовністю до професійної самореалізації та сімейними цінностями й стосунками між членами сім'ї. Простежуються дві батьківські позиції, зокрема, позитивний інтерес та автономність матері, що мають вплив на розвиток компонентів психологічної готовності. У результаті проведеного аналізу встановлено й те, що особи, які показали високий рівень сімейної ідентифікації характеризують свою батьківську сім'ю як таку, що враховує всі аспекти особистого зростання кожного із її членів, зокрема незалежність, орієнтацію на досягнення, інтелектуально – культурну орієнтацію, орієнтацію на активний відпочинок, морально - етичні аспекти. Виявлено вплив статі та сиблінгової позиції на рівень психологічної готовності до самореалізації у професійній сфері. Розроблено та емпірично обґрунтовано модель психологічної готовності до професійної самореалізації студентської молоді. The Thesis deals with the issues of the student’s psychological readiness to the professional self-realization and the role of family identification in its development. The empirical studies allowed arriving at the conclusion that persons with the high level of professional self-realization show the aspiration to self-actualization,24 orientation in time, value of self-actualization, the view of human nature, need for cognition, creativeness, selfunderstanding and rapport. They outline the importance of family values and intellectually-cultural orientation in the family. Correlation analysis indicates the direct correlation between the psychological readiness to professional self-realization and family values and relations between the family members. Two parental positions are noticed, namely, positive interest and mother’s independence influencing the development of psychological readiness components. As a result of analysis, it was discovered that the persons who showed the high level of family identification describe their family as the one that takes into account all aspects of personal development of each member, namely, independence, orientation towards success, intellectual and cultural orientation, orientation towards active leisure, moral and ethical aspects. The intersex distinctions were discovered as well as the sibling position differences between the persons with different level of psychological readiness to self-realization in professional sphere. The model of students’ psychological readiness to professional self-realization was drawn and empirically grounded.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН Україниuk_UA
dc.subjectпсихологічна готовність до професійної самореалізаціїuk_UA
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяuk_UA
dc.subjectсімейна ідентифікаціяuk_UA
dc.subjectбатьківська сім’яuk_UA
dc.subjectрівні готовності до професійної самореалізаціїuk_UA
dc.subjectpsychological readiness to professional self-realizationuk_UA
dc.subjectreadiness to professional activityuk_UA
dc.subjectselfrealizationuk_UA
dc.subjectprofessional self-realizationuk_UA
dc.subjectfamily identificationuk_UA
dc.subjectfamilyuk_UA
dc.subjectlevels of readiness to the professional selfrealizationuk_UA
dc.titleСімейна ідентифікація як чинник психологічної готовності до професійної самореалізації особистості студента: дисертаціяuk_UA
dc.title.alternativeFamily identification as a factor of psychological readiness to the student’s selfrealization: thesisuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dis.pdf7,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.