Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7263
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, З.Я.-
dc.contributor.authorKovalchuk, Z.Ya.-
dc.date.accessioned2024-04-10T07:14:53Z-
dc.date.available2024-04-10T07:14:53Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7263-
dc.descriptionКовальчук З.Я. Психологічний аналіз міжособистісної взаємодії вчителя із старшокласниками: дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Ковальчук Зоряна Ярославівна. – Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2006. - 155 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації представлені головні підходи до проблеми взаємодії взагалі та педагогічної взаємодії, зокрема. З’ясовується стан розробки досліджуваної проблеми в психолого-педагогічній літературі. Визначаються головні механізми формування міжособистісних стосунків у системі „вчитель-учень”. Виявлено вплив деяких індивідуально-психологічних характеристик особистості вчителя та учнів на механізми формування міжособистісних стосунків. Проаналізовано роль соціально-демографічних чинників у формуванні міжособистісних стосунків, з’ясовано вплив функціонально -рольового і статусного чинників на формування механізмів міжособистісних стосунків. Аналізуються результати емпіричних досліджень відношення вчителів до улюблених та нелюбимих учнів та учнів до улюблених та нелюбимих вчителів. Показано, що механізми формування стосунків у системі „вчитель-учень” є взаємопов’язаними і носять взаємозумовлюючий характер. The thesis displays main approaches to the interaction problem, in general and pedagogical interaction, in particular. It reveals the elaboration condition of the investigated problem in psychologicalpedagogikal literature. Principal mechanism of interpersonal relation forming in the teacher-pupil system are specified. The influence of some individual-psychologikal characteristics of teachers and pupils personalities on the mechanism of interpersonal relation forming is dispayed. The role of social-demografic factors in the formation of interpersonal relations is analyzed, the influence of functional-role and status factors on the forming of interpersonal relation mechanism is elucidated. The results of the empirical investigation of the teachers relation to favourite and unloved pupils and that of pupils to favouforming in the system teacher-pupil are interconnected and have interdependent character.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиївський національний університет імені Т. Шевченкаuk_UA
dc.subjectпедагогічний процесuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectстаршокласникиuk_UA
dc.subjectміжособистісні стосункиuk_UA
dc.subjectемоційно-оцінне ставленняuk_UA
dc.subjectмеханізми спілкуванняuk_UA
dc.subjectpedagogical processuk_UA
dc.subjectpedagogical interactionuk_UA
dc.subjectsenior pupilsuk_UA
dc.subjectinterpersonal relationsuk_UA
dc.subjectemotional-evaluating relationuk_UA
dc.subjectcommunication mechanismuk_UA
dc.titleПсихологічний аналіз міжособистісної взаємодії вчителя із старшокласниками: дисертаціяuk_UA
dc.title.alternativePsychologic Analysis of effective Interpersonal Interaction of the Teacher and Senior: thesisuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дисерт..pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.