Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГловюк, І.В.-
dc.contributor.authorHloviuk, I.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-5685-3702-
dc.date.accessioned2024-04-22T05:46:07Z-
dc.date.available2024-04-22T05:46:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7294-
dc.descriptionГловюк І.В. Європейський охоронний ордер: питання прогностичного інструментарію для захисту жертв кримінальних правопорушень / Гловюк І.В. // Аналітично-порівняльне правознавство. - 2024. - № 2. - С. 655-660.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проведено дослідження Європейського охоронного ордера (далі – ЄОО) у контексті захисту потерпілих від злочинів. Розглянуто такі аспекти: загальні питання сутності та мети ЄОО; його співвідношення з заходами за національним правом країни ЄС; умови видачі; порядок видачі та виконання; захист прав осіб, які створюють небезпеку; специфіку виконання. Розглянуто співвідношення заходів за ЄОО з заходами забезпечення безпеки та обмежувальними заходами і обмежувальними приписами за українським законодавством. Указано, що європейські дослідники виділяють ряд недоліків у регламентації ЄОО, що впливає на ефективність цього інструменту; це свідчить про те, що положення Директиви 2011/99/ EU можуть у перспективі трансформуватись. У якості висновків також зазначено, що: 1) ЄОО не буде застосовний для заходів забезпечення безпеки, які регламентовано «Про забезпечення безпеки осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві», зважаючи на перелік заходів у ст. 5 Директиви 2011/99/EU та положення про те, що особа, яка створює небезпеку, має бути заслухана; 2) ЄОО загалом зможе бути застосований для взаємодії щодо обмежувальних приписів у порядку Цивільного процесуального кодексу України та обмежувальних заходів за Кримінальними кодексом України та Кримінальним процесуальним кодексом України (хоча можуть бути питання через адміністративно-правову та кримінально-правову санкцію за домашнє насильство, і такий підхід українського законодавця може викликати питання і стосовно подвійної кримінальності у порівнянні з кримінально караними діяннями інших країн ЄС, що може викликати неможливість звернення до інших країн за процедурою ордера та виконання ордера в Україні); 3) через те, що у Директиві 2011/99/EU мова йде про захист від будь-яких кримінальних правопорушень, для виконання ЄОО обов’язково потрібно буде вносити зміни до КПК України. The article examines the European protection order (hereinafter – EPO) in the context of crime victim protection. The following aspects were considered: general issues of the essence and purpose of the EPO; its correlation with measures under the national law of the EU country; conditions of issuance; issuing and execution procedure; protection of the rights of persons causing danger; the specifcations of the execution. The correlation of measures under the EPO with security measures and restrictive measures and restrictive prescriptions under Ukrainian legislation is considered. It is indicated that European researchers identify a number of defects in the regulation of the European protection order, which affects the effectiveness of this tool; this indicates that the provisions of Directive 2011/99/EU may be transformed in the future. As conclusions, it is also stated that: 1) the EPO will not be applicable for to security measures, which are regulated “On ensuring the security of persons participating in criminal proceedings”, taking into account the list of measures in Art. 5 of Directive 2011/99/EU and the provision that the person causing danger must be heard; 2) The EPO will generally be able to be used to interact with restrictive prescription under the Civil Procedure Code of Ukraine and restrictive measures under the Criminal Code and the Criminal Procedure Code of Ukraine (although there may be issues due to administrative and criminal sanctions for domestic violence, and such an approach by the Ukrainian legislator may raise questions about double criminality in comparison with the criminally punishable actions of other EU countries, which may cause the impossibility of applying to other countries under the order procedure and executing the order in Ukraine); 3) due to the fact that Directive 2011/99/EU is about protection against any criminal offences, it will be necessary to make changes to the Criminal Procedure Code of Ukraine in order to implement the EPO.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАналітично-порівняльне правознавствоuk_UA
dc.relation.ispartofseries;2-
dc.subjectЄСuk_UA
dc.subjectапроксимаціяuk_UA
dc.subjectдомашнє насильствоuk_UA
dc.subjectЄвропейський охоронний ордерuk_UA
dc.subjectпотерпілийuk_UA
dc.subjectзаходи безпекиuk_UA
dc.subjectобмежувальний приписuk_UA
dc.subjectобмежувальний західuk_UA
dc.subjectдирективаuk_UA
dc.subjectEUuk_UA
dc.subjectapproximationuk_UA
dc.subjectdomestic violenceuk_UA
dc.subjectEuropean protection orderuk_UA
dc.subjectvictimuk_UA
dc.subjectsecurity measuresuk_UA
dc.subjectrestrictive prescriptionuk_UA
dc.subjectrestrictive measureuk_UA
dc.subjectdirectiveuk_UA
dc.titleЄвропейський охоронний ордер: питання прогностичного інструментарію для захисту жертв кримінальних правопорушеньuk_UA
dc.title.alternativeEuropean protection order: the question of a predictive toolkit for the protection of victims of criminal offencesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГЛОВЮК APP_02_2024-1-655-660.pdf279,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.