Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУгрин, О.Г.-
dc.contributor.authorЧеревко, М.Ю.-
dc.contributor.authorUhryn, O.H.-
dc.contributor.authorCherevko, M.Yu.-
dc.date.accessioned2018-10-03T09:52:20Z-
dc.date.available2018-10-03T09:52:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/877-
dc.descriptionУгрин О.Г. Взаємозв’язок стилів конфліктної поведінки з ціннісними орієнтаціями й мотивами працівників організації / О.Г. Угрин, М.Ю. Черевко // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2017. - Випуск 1. - С. 61-69.uk_UA
dc.description.abstractОписано загальні теоретичні погляди на суть конфлікту. Охарактеризовано стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях, ціннісні орієнтації та мотиви працівників організації. Проаналізовано взаємозв’язок зі стилями поведінки в конфліктних ситуаціях і ціннісними орієнтаціями й мотивами людей в організації. Встановлено, що для людей, які застосовують стратегію компромісу, домінуючим є мотив соціальних контактів, тоді як цілком не притаманними для них є такі мотиви й цінності, як цікава робота, взаємостосунки, традиція, конформізм і безпека. General theoretical views on the nature of conflicts, strategies of behavior in conflict situations are described. Value orientations and motives of the organization employees that could play a significant role in causing conflicts in the team are examined in the article. Thus, the difference between the value orientations of staff members can serve as a cause of interpersonal, intragroup and interpersonal conflicts. This causes the development of so-called conflicts of values and norms of behavior. Differences in employees’ motivation lead to the conflict of motives. These conflicts may not have clearly defined business or industrial base. The matter is in mutual people’s sympathy or mutual repulsion, relation to the appropriate reference range, sense of prestige, self esteem, status, etc. As a result of empirical research organization employees most often choose a compromise in conflict situations. In second place they prefer cooperation and they are the least likely to compete and adapt. As for the value orientations, the most important for them are such values as safety and independence. Power is the least important value for the respondents. The relationship between behavior styles in conflict situations and value orientations and motives of people in the organization are analyzed. It was established that people who use the strategy of compromise prefer the motif of social contacts, while such motives and values as interesting work, relationships, tradition, conformity and security are not inherent to them. In contrast, employees who choose the strategy of adaptation prefer such values and motives as conformity, interesting work and diversity.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;1-
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectпрацівникиuk_UA
dc.subjectконфліктна поведінкаuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectмотивиuk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.subjectemployeesuk_UA
dc.subjectconflict behavioruk_UA
dc.subjectvalue orientationsuk_UA
dc.subjectmotivesuk_UA
dc.titleВзаємозв’язок стилів конфліктної поведінки з ціннісними орієнтаціями й мотивами працівників організаціїuk_UA
dc.title.alternativeCorrelation between conflict behavior styles and value orientations and motives of the organization employeesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017-1-9.pdf683,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.