Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУгрин, О.Г.-
dc.contributor.authorUhryn, O.H.-
dc.date.accessioned2018-10-08T11:55:48Z-
dc.date.available2018-10-08T11:55:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1102-
dc.descriptionУгрин О.Г. Дослідження соціальної реклами (наукове обгрунтування) / О.Г. Угрин, А.Д. Вольська // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2015. - Випуск 2. - С. 201-210.uk_UA
dc.description.abstractЗдійснено апробацію анкети для дослідження ставлення студентської молоді до соціальної реклами, зокрема до певних її напрямів (соціальна реклама здорового способу життя; охорони здоров’я; охорони природи, збереження енергоресурсів, питання регіональної екології; право- та законослухняності населення; патріотизму і національної свідомості; реклама соціальної служби та інших подібних закладів). Відзначено, що анкета характеризується високими психометричними показниками (валідністю і надійністю). Представлено пілотажне дослідження соціальної реклами, де з’ясовано взаємозв’язок зазначених напрямів соціальної реклами та ціннісних орієнтацій студентської молоді. Approbation of application is done for the investigation of students’ attitude to the social advertising especially to the particular trends (social advertising of healthy walks of life; healthcare; nature protection; conservation of energy supply; question of regional ecology; law and orderliness of population; patriotism and national consciousness; advertising of social service and other similar institutions). It was mentioned that the application is characterized by high psychometric indices (validity and reliability). Flight research of social advertising was presented where interconnection of mentioned trends of social advertising and value of students’ orientations was cleared up.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2-
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectsocial advertisinguk_UA
dc.subjectorientation valuesuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.titleДослідження соціальної реклами (наукове обгрунтування)uk_UA
dc.title.alternativeResearch of social advertising (scientific grounding)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15uogrno.pdf689,34 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.