Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисенко, О.М.-
dc.contributor.authorBorysenko, O.M.-
dc.date.accessioned2018-10-08T13:18:22Z-
dc.date.available2018-10-08T13:18:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1111-
dc.descriptionБорисенко О.М. Проблеми дитячого аутизму та психологічно-педагогічні шляхи їх вирішення / О.М. Борисенко // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2015. - Випуск 1. - С. 3-12.uk_UA
dc.description.abstractВисвітлено клінічні дослідження особливого синдрому або особливої групи синдромів, пов’язаних із дитячим аутизмом. Акцентовано на тому, що родина, в якій живе дитина з особливостями психофізичного розвитку, – особлива група, якій відповідає властива тільки їй атмосфера міжособистісних відносин. Родина, яка виховує дитину з порушеннями розвитку, опиняється у стані ізоляції від суспільства, порушено дружні стосунки, нема можливості відволіктися від повсякденних побутових турбот і проблем. Батьки переживають хронічний стрес і депресію. Зауважимо, що сьогодні суспільство ще не готове адекватно реагувати на сім’ю, у якій виховується аутична дитина, надто багато неприйняття та упередження. Clinical researches of the special syndrome or special group of the syndromes related to child’s autism are reflected in the article. Family in that a child lives with the features of development appears the special group that is answered by peculiar only for her atmosphere of interpersonality relations. In a result, family that brings up a child with violations of development appears in the state of isolation from society, amities are broken, there is not possibility to be distracted from the everyday domestic caring and problems. As a result parents experience chronic stress and depression. For today society is not yet ready adequately to react on family, an autism child, too much non-acceptance and prejudice, is brought up in that. For today early child’s autism – a disease is widespread enough. With every year the quantity of children grows with this disease. But unfortunately, it the special violation of psychical development is known not enough in our country even to the professionals, and families that have such children as a rule, for years can not get a skilled help. For today in Ukraine there is the new understanding of paradigm of studies and education of children with disorders of autism spectrum. It is possible positive to count that autism children it was begun to acknowledge in educational space of the state as a separate category, that requires the specially worked out going near studies, development and socialization.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;1-
dc.subjectдитячий аутизмuk_UA
dc.subjectвиховання дітейuk_UA
dc.subjectізоляція родиниuk_UA
dc.subjectтренінгова роботаuk_UA
dc.subjectтерапевтичний процесuk_UA
dc.subjectіндивідуальність дитиниuk_UA
dc.subjectchild’s autismuk_UA
dc.subjecteducation of childrenuk_UA
dc.subjectisolation of familyuk_UA
dc.subjecttherapeutic processuk_UA
dc.subjectindividuality of childuk_UA
dc.titleПроблеми дитячого аутизму та психологічно-педагогічні шляхи їх вирішенняuk_UA
dc.title.alternativeProblems of childhood autism, psychological and pedagogical weys to slove themuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15bomshyiv.pdf685,09 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.