Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалян, І.М.-
dc.contributor.authorHalian, I.M.-
dc.date.accessioned2018-10-10T07:35:27Z-
dc.date.available2018-10-10T07:35:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1204-
dc.descriptionГалян І.М. Психологічні особливості самоактуалізації майбутніх педагогів в процесі навчально-професійної діяльності / М.І. Галян, В.Г. Дуб // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 2. - С. 88-97.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано сутність і структуру самоактуалізації майбутніх педагогів. Висвітлено її динаміку у процесі навчально-професійної діяльності. Констатовано прагнення студентів стати «зсередини спрямованою особистістю», яка б володіла внутрішньою підтримкою та керувалася здебільшого, внутрішніми принципами та мотивацією. Essence and structure of selfactualization of future teachers is analysed. Its dynamics is reflected in the process of educational-professional activity. Aspiration of students to become «from within the directed personality» which would own internal support and follow internal principles and motivation is established.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2-
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectдинаміка самоактуалізаціїuk_UA
dc.subjectзміст самоактуалізаціїuk_UA
dc.subjectструктура самоактуалізаціїuk_UA
dc.subjectфакторний аналізuk_UA
dc.subjectreasonuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectdynamics of selfactualizationuk_UA
dc.subjectmaintenance of selfactualizationuk_UA
dc.subjectstructure of selfactualizationuk_UA
dc.subjectfactor analysisuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості самоактуалізації майбутніх педагогів в процесі навчально-професійної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativePsychological features of selfactualization of future teachers in the process of educational-professional activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13gimnpd.pdf802,28 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.