Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьо, Л.І.-
dc.contributor.authorKuzo, L.I.-
dc.date.accessioned2018-10-10T07:52:25Z-
dc.date.available2018-10-10T07:52:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1207-
dc.descriptionКузьо Л.І. Особливості часової перспективи студентів із різними рівнями фахового вивчення англійської мови / Л.І. Кузьо // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 2. - С. 212-223.uk_UA
dc.description.abstractУ дослідженні брали участь 228 студентів, що вивчають англійську мову як дисципліну гуманітарного циклу (N = 101), дисципліну спеціалізації (N = 78) та як фаховий предмет (N = 49). У процесі дослідження була використана методика дослідження мотиваційні індукції Ж. Нюттена; респондентам пропонувалося вирішити завдання авторського граматичного та лексичного тесту з англійської мови. Виявили, що більш успішним респондентам притаманна більша кількість мотиваційних об’єктів локалізованих в періоді до 1 року і пов’язаних із соціально-політичними цілями, отриманням матеріальних прибутків, професійною діяльністю та виїздом за кордон. 228 students who study English as a humanitarian cycle discipline (N = 101), as a discipline of specialization (N = 78), as a professional subject (N = 49) took part in the research. In the course of the investigation motivational induction method by J. Nuttin was used; students were asked to write authors’ grammar and lexical test in English. It was proved that more successful respondents indicate a lot more motivational objects localized within the period of 1 year (Y) and are connected with socio-political aspirations (Pt), with profit or material values obtaining (P), professional activity and aspiration for leaving abroad (EX).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2-
dc.subjectнавчальна успішністьuk_UA
dc.subjectмотиваційна індукціяuk_UA
dc.subjectмотиваційні об’єктиuk_UA
dc.subjectчасова перспективаuk_UA
dc.subjectпозитивна кореляціяuk_UA
dc.subjectнегативна кореляціяuk_UA
dc.subjecteducational successuk_UA
dc.subjectmotivational inductionuk_UA
dc.subjectmotivational objectsuk_UA
dc.subjecttime perspectiveuk_UA
dc.subjectpositive correlationuk_UA
dc.subjectinverse correlationuk_UA
dc.titleОсобливості часової перспективи студентів із різними рівнями фахового вивчення англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeTime perspective peculiarities of students with different levels of professional learning Englishuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13klivam.pdf790,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.