Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1207
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузьо, Л.І. | - |
dc.contributor.author | Kuzo, L.I. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-10T07:52:25Z | - |
dc.date.available | 2018-10-10T07:52:25Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.issn | 2311-8458 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1207 | - |
dc.description | Кузьо Л.І. Особливості часової перспективи студентів із різними рівнями фахового вивчення англійської мови / Л.І. Кузьо // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 2. - С. 212-223. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дослідженні брали участь 228 студентів, що вивчають англійську мову як дисципліну гуманітарного циклу (N = 101), дисципліну спеціалізації (N = 78) та як фаховий предмет (N = 49). У процесі дослідження була використана методика дослідження мотиваційні індукції Ж. Нюттена; респондентам пропонувалося вирішити завдання авторського граматичного та лексичного тесту з англійської мови. Виявили, що більш успішним респондентам притаманна більша кількість мотиваційних об’єктів локалізованих в періоді до 1 року і пов’язаних із соціально-політичними цілями, отриманням матеріальних прибутків, професійною діяльністю та виїздом за кордон. 228 students who study English as a humanitarian cycle discipline (N = 101), as a discipline of specialization (N = 78), as a professional subject (N = 49) took part in the research. In the course of the investigation motivational induction method by J. Nuttin was used; students were asked to write authors’ grammar and lexical test in English. It was proved that more successful respondents indicate a lot more motivational objects localized within the period of 1 year (Y) and are connected with socio-political aspirations (Pt), with profit or material values obtaining (P), professional activity and aspiration for leaving abroad (EX). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Психологічна;2 | - |
dc.subject | навчальна успішність | uk_UA |
dc.subject | мотиваційна індукція | uk_UA |
dc.subject | мотиваційні об’єкти | uk_UA |
dc.subject | часова перспектива | uk_UA |
dc.subject | позитивна кореляція | uk_UA |
dc.subject | негативна кореляція | uk_UA |
dc.subject | educational success | uk_UA |
dc.subject | motivational induction | uk_UA |
dc.subject | motivational objects | uk_UA |
dc.subject | time perspective | uk_UA |
dc.subject | positive correlation | uk_UA |
dc.subject | inverse correlation | uk_UA |
dc.title | Особливості часової перспективи студентів із різними рівнями фахового вивчення англійської мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Time perspective peculiarities of students with different levels of professional learning English | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13klivam.pdf | 790,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.