Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1208
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козирєв, М.П. | - |
dc.contributor.author | Kozyriev, M.P. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-10T07:55:54Z | - |
dc.date.available | 2018-10-10T07:55:54Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.issn | 2311-8458 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1208 | - |
dc.description | Козирєв М.П. Бар'єри педагогічного спілкування / М.П. Козирєв // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 2. - С. 136-146. | uk_UA |
dc.description.abstract | Аналізуються об’єктивні і суб’єктивні чинники виникнення бар’єрів педагогічного спілкування, розкриваються поняття бар’єрів та їх функції, надається характеристика психофізіологічних, інформаційних, оцінних, емоційних й смислових бар’єрів педагогічного спілкування. The article deals with the objective and subjective factors of the pedagogical communication barriers. The concept of the barriers and functions is revealed. The characteristic of the physiological, information, evaluation, emotional and semantic barriers of the pedagogical communication is given. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Психологічна;2 | - |
dc.subject | педагогічне спілкування | uk_UA |
dc.subject | бар’єри педагогічного спілкування | uk_UA |
dc.subject | класифікація бар’єрів педагогічного спілкування | uk_UA |
dc.subject | pedagogical communication | uk_UA |
dc.subject | pedagogical communication barriers | uk_UA |
dc.title | Бар'єри педагогічного спілкування | uk_UA |
dc.title.alternative | Pedagogical communication barriers | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13kmpbps.pdf | 767,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.