Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1221
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, З.Я.-
dc.contributor.authorKovalchuk, Z.Ya.-
dc.date.accessioned2018-10-10T08:38:03Z-
dc.date.available2018-10-10T08:38:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1221-
dc.descriptionКовальчук З.Я. Вплив генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування ціннісних характеристик оптимізації педагогічної взаємодії / З.Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 2. - С. 114-124.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито емпіричні дані щодо ефективності генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування ціннісних характеристик у процесі оптимізації педагогічної взаємодії. Результати формувального експерименту стосуються таких категорій, як позитивне ставлення до людей, комунікативна толерантність, задоволеність життям. The article reveals the empirical data about the effectiveness of genetic and psychological communicative and reflexive training on the formation of valuable characteristics in the process of optimization of pedagogical interaction. The results of forming the experiment concern such categories as positive attitude to people, communicative tolerance and life satisfaction.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2-
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.subjectпозитивне ставленняuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectзадоволеність життямuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectpedagogical interactionuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjectpositive attitudeuk_UA
dc.subjecttoleranceuk_UA
dc.subjectlife satisfactionuk_UA
dc.titleВплив генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування ціннісних характеристик оптимізації педагогічної взаємодіїuk_UA
dc.title.alternativeThe influence of genetic and psychological communicative and reflexive training on the formation of valuable characteristics of optimization of pedagogical interactionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13kzyaopv.pdf760,57 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.