Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1221
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковальчук, З.Я. | - |
dc.contributor.author | Kovalchuk, Z.Ya. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-10T08:38:03Z | - |
dc.date.available | 2018-10-10T08:38:03Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.issn | 2311-8458 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1221 | - |
dc.description | Ковальчук З.Я. Вплив генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування ціннісних характеристик оптимізації педагогічної взаємодії / З.Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 2. - С. 114-124. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розкрито емпіричні дані щодо ефективності генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування ціннісних характеристик у процесі оптимізації педагогічної взаємодії. Результати формувального експерименту стосуються таких категорій, як позитивне ставлення до людей, комунікативна толерантність, задоволеність життям. The article reveals the empirical data about the effectiveness of genetic and psychological communicative and reflexive training on the formation of valuable characteristics in the process of optimization of pedagogical interaction. The results of forming the experiment concern such categories as positive attitude to people, communicative tolerance and life satisfaction. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Психологічна;2 | - |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | тренінг | uk_UA |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | учень | uk_UA |
dc.subject | позитивне ставлення | uk_UA |
dc.subject | толерантність | uk_UA |
dc.subject | задоволеність життям | uk_UA |
dc.subject | communication | uk_UA |
dc.subject | training | uk_UA |
dc.subject | pedagogical interaction | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | student | uk_UA |
dc.subject | positive attitude | uk_UA |
dc.subject | tolerance | uk_UA |
dc.subject | life satisfaction | uk_UA |
dc.title | Вплив генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування ціннісних характеристик оптимізації педагогічної взаємодії | uk_UA |
dc.title.alternative | The influence of genetic and psychological communicative and reflexive training on the formation of valuable characteristics of optimization of pedagogical interaction | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13kzyaopv.pdf | 760,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.