Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1310
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, З.Я.-
dc.contributor.authorKovalchuk, Z.Ya.-
dc.date.accessioned2018-10-11T10:31:45Z-
dc.date.available2018-10-11T10:31:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1310-
dc.descriptionКовальчук З.Я. Оптимізація як категорія в психолого-педагогічній теорії / З.Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2012. - Випуск 2(2). - С. 423-433.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито категорію оптимізації у психолого-педагогічній літературі, обґрунтовано її значення для навчально-виховного процесу та подано авторське розуміння поняття оптимізації. Виокремлено систему психолого-педагогічних умов для здійснення процесу оптимізації навчання, серед яких форми, методи, прийоми, засоби навчання, постійне і глибоке вивчення психологічних особливостей особистості студента, дотримання принципу наукової організації праці і студента, і викладача та ін. The article deals with the category of the optimization in psychology and the teaching literature. The significance for the training-educational process is proved. The author’s understanding of the concepts optimization is given. The system of the pedagogical conditions for the process optimization is outlined.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2(2)-
dc.subjectоптимізація навчанняuk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectефективність навчанняuk_UA
dc.subjectoptimization of traininguk_UA
dc.subjectthe educational processuk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectefficiency of traininguk_UA
dc.titleОптимізація як категорія в психолого-педагогічній теоріїuk_UA
dc.title.alternativeOptimization as a category in psychology and teaching theoryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2(2)-2012kzyappt.pdf360,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.