Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1310
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковальчук, З.Я. | - |
dc.contributor.author | Kovalchuk, Z.Ya. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-11T10:31:45Z | - |
dc.date.available | 2018-10-11T10:31:45Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.issn | 2311-8458 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1310 | - |
dc.description | Ковальчук З.Я. Оптимізація як категорія в психолого-педагогічній теорії / З.Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2012. - Випуск 2(2). - С. 423-433. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розкрито категорію оптимізації у психолого-педагогічній літературі, обґрунтовано її значення для навчально-виховного процесу та подано авторське розуміння поняття оптимізації. Виокремлено систему психолого-педагогічних умов для здійснення процесу оптимізації навчання, серед яких форми, методи, прийоми, засоби навчання, постійне і глибоке вивчення психологічних особливостей особистості студента, дотримання принципу наукової організації праці і студента, і викладача та ін. The article deals with the category of the optimization in psychology and the teaching literature. The significance for the training-educational process is proved. The author’s understanding of the concepts optimization is given. The system of the pedagogical conditions for the process optimization is outlined. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Психологічна;2(2) | - |
dc.subject | оптимізація навчання | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | ефективність навчання | uk_UA |
dc.subject | optimization of training | uk_UA |
dc.subject | the educational process | uk_UA |
dc.subject | psychological and pedagogical conditions | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | efficiency of training | uk_UA |
dc.title | Оптимізація як категорія в психолого-педагогічній теорії | uk_UA |
dc.title.alternative | Optimization as a category in psychology and teaching theory | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2(2)-2012kzyappt.pdf | 360,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.