Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1400
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалян, І.М.-
dc.contributor.authorHalian, I.M.-
dc.date.accessioned2018-10-16T08:11:38Z-
dc.date.available2018-10-16T08:11:38Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1400-
dc.descriptionГалян І.М. Формування професійної самосвідомості молодого педагога як умова його професіоналізації / І.М. Галян // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2009. - Випуск 1. - С. 101-112.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкриваються питання розвитку професійної самосвідомості. Зокрема зазначається, що професійна самосвідомість є неодмінною психологічною умовою ефективності процесу професійного становлення майбутнього педагога. Підкреслюється позитивний вплив активного і систематичного професійного самопізнання, спрямованого на формування адекватного уявлення про себе як суб’єкта майбутньої педагогічної діяльності. The article deals with the problems of the professional selfconsciousness development. Professional self-consciousness is an essential psychological condition of the efficiency of the process of a future teacher professional formation. The positive influence of the active and systematic professional self-consciousness which is directed to forming adequate imagination about oneself as a subject of the future pedagogical activity is underlined.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;1-
dc.subjectпрофесійна самосвідомістьuk_UA
dc.subjectсамопізнанняuk_UA
dc.subjectактуальна самооцінкаuk_UA
dc.subjectретроспективна самооцінкаuk_UA
dc.subjectпотенційна самооцінкаuk_UA
dc.subjectсамоактуалізаціяuk_UA
dc.subjectсаморегуляціяuk_UA
dc.subjectprofessional self-consciousnessuk_UA
dc.subjectself-knowledgeuk_UA
dc.subjectactual self-evaluationuk_UA
dc.subjectretrospective self-evaluationuk_UA
dc.subjectpotential self-evaluationuk_UA
dc.subjectselfactualizationuk_UA
dc.subjectself-regulationuk_UA
dc.titleФормування професійної самосвідомості молодого педагога як умова його професіоналізаціїuk_UA
dc.title.alternativeForming professional consciousness as a condition of the professional becominguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1-2009gimujp.pdf324,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.