Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1585
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалян, І.М.-
dc.contributor.authorHalian, I.M.-
dc.date.accessioned2018-10-22T08:54:28Z-
dc.date.available2018-10-22T08:54:28Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1585-
dc.descriptionГалян І.М. Діагностика рефлексивності як функціональної складової стилю саморегуляції психічних станів майбутніх педагогів (теоретичний аспект) / І.М. Галян // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2010. - Випуск 2. - С. 127-138.uk_UA
dc.description.abstractПодано аналіз особливостей проблеми рефлексії і найбільш перспективних напрямів її подальшої розробки. Зазначено, що найважливішою умовою її конструктивного дослідження є необхідність диференціації загального предмета психології рефлексії, яка як синтетична психічна реальність повинна вивчатися у трьох базових аспектах: як психічний процес, як психічна властивість і як психічний стан. Запропоновано результати адаптованої нами методики діагностики індивідуальної міри вираження властивості рефлексивності О.В. Карпова щодо предмета дослідження. The analysis of reflection peculiarities problem and the most actual directions of its further development is presented in the article. It is stated that the most important term of its effective investigation is the necessity of differentiation of the common subject of reflection psychology which, taken as the synthetic psychical reality, should be studied according to three basic aspects: as a psychical process, as a psychical feature and a psychical state. The results of the adapted methodology of the diagnosis of an individual measure of the reflection manifestation by O.V.Karpov related to the subject studies are offered.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2-
dc.subjectрефлексивністьuk_UA
dc.subjectпсихічна властивістьuk_UA
dc.subjectіндивідуальна якістьuk_UA
dc.subjectметодика діагностики рефлексивностіuk_UA
dc.subjectструктура особистісних якостейuk_UA
dc.subjectсаморегуляціяuk_UA
dc.subjectreflectionuk_UA
dc.subjectpsychical featureuk_UA
dc.subjectindividual qualityuk_UA
dc.subjectmethodology of reflection diagnosisuk_UA
dc.subjectstructure of individual qualitiesuk_UA
dc.subjectselfregulationuk_UA
dc.titleДіагностика рефлексивності як функціональної складової стилю саморегуляції психічних станів майбутніх педагогів (теоретичний аспект)uk_UA
dc.title.alternativeDiagnostics of reflection as the functional constituent of style of self-regulation of mental conditions of future teachers (Theoretical aspect of research)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010_2_галян.pdf422,01 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.