Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1587
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковальчук, З.Я. | - |
dc.contributor.author | Kovalchuk, Z.Ya. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-22T09:09:17Z | - |
dc.date.available | 2018-10-22T09:09:17Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.issn | 2311-8458 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1587 | - |
dc.description | Ковальчук З.Я. Соціально-психологічні особливості міжособистісної взаємодії в системі вчитель-учень / З.Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2010. - Випуск 2. - С.15-26. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкриваються соціально-психологічні особливості взаємодії в системі «вчитель-учень». Зазначається, що спрямованість учителя на себе і на інших, наявність у нього тих чи інших властивостей особистості може забезпечити продуктивність педагогічного спілкування, а також вплинути на характер міжособистісних контактів.Socio-psychological peculiarities of interaction in the system «teacher-pupil» are examined in the article. It is determined that the teachers’ directions of themselves and others, presence of these or those peculiarities of a personality can provide the effectiveness of pedagogic communication, and also can influence on the character of interpersonal contacts. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Психологічна;2 | - |
dc.subject | взаємодія | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | комунікативно- перцептивні процеси | uk_UA |
dc.subject | соціальна роль | uk_UA |
dc.subject | самовдосконалення | uk_UA |
dc.subject | взаємовплив | uk_UA |
dc.subject | система «вчитель-учень» | uk_UA |
dc.subject | interaction | uk_UA |
dc.subject | communication | uk_UA |
dc.subject | communicative-perceptive processes | uk_UA |
dc.subject | social role | uk_UA |
dc.subject | self-improvement | uk_UA |
dc.subject | mutual influence | uk_UA |
dc.subject | system «teacher-pupil» | uk_UA |
dc.title | Соціально-психологічні особливості міжособистісної взаємодії в системі вчитель-учень | uk_UA |
dc.title.alternative | Socio-psychological peculiarities of interpersonal interaction in the system of «Teacher-Pupil» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2010_2_ковальчук.pdf | 493,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.