Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазар, Ю.С.-
dc.contributor.authorNazar, Yu.S.-
dc.date.accessioned2018-11-01T11:44:31Z-
dc.date.available2018-11-01T11:44:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2311-8040-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1914-
dc.descriptionНазар Ю.С. Порядок прийняття розпорядження про зупинення операцій з бюджетними коштами / Ю. С. Назар // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія юридична. - 2015. - Випуск 3. – С. 140-148.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено процесуальні особливості прийняття розпорядження про зупинення операцій з бюджетними коштами як одного із заходів впливу за порушення бюджетного законодавства відповідно до Бюджетного кодексу України. Проаналізовано практику адміністративних судів у справах про оскарження застосування цього заходу впливу, у зв’язку з чим виокремлено основні процесуальні та матеріально-правові недоліки розпорядження про зупинення операцій з бюджетними коштами, які можуть зумовити визнання такого розпорядження протиправним. Зважено на наслідки недотримання вимог щодо строків прийняття розпорядження про зупинення операцій з бюджетними коштами. The article outlines the procedural peculiarities of making an order to suspend operations with budget funds as one of the measures for violation of budget legislation in accordance with the Budget Code of Ukraine. It analyses the practice of administra-tive courts in appeals against the measure exposure, and, therefore, singles out basic procedural and material deficiencies order of suspending the operations with budget-ary funds, which may recognize the order to be illegal. In particular it’s noted that the rules governing the acceptance form and content of the order to suspend transactions with budget funds are contained in the Budget Code of Ukraine (Articles 117 and 120), and in subordinate legal acts. During the adoption of such orders by the authorized agency budgetary control requirements must be considered: – The availability and form of the protocol on violations of budget legisla-tion (Act audits); – The characteristics of the accounts, which stopped performing operations with budget funds; – Terms of consideration and adoption orders and the timeframe in which the authorized entity has the authority to accept this order is limited to the current budget period according to ch. 2, Art. 120 the Budget Code of Ukraine.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЮридична;3-
dc.subjectзупинення операційuk_UA
dc.subjectбюджетні коштиuk_UA
dc.subjectрозпорядженняuk_UA
dc.subjectпорушення бюджетного законодавстваuk_UA
dc.subjectстрокиuk_UA
dc.subjectsuspension of operationsuk_UA
dc.subjectbudget fundsuk_UA
dc.subjectordersuk_UA
dc.subjectviolations of budget legislationuk_UA
dc.subjecttermsuk_UA
dc.titleПорядок прийняття розпорядження про зупинення операцій з бюджетними коштамиuk_UA
dc.title.alternativeThe procedure of making an order to suspend operations with budget fundsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3-2015nyuszbk.pdf586,09 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.