Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 45.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2022Наслідки впливу бойового стресу на психологічний стан особистості військовослужбовцяШиделко, А.В.; Shydelko, A.V.; ORCID ID: 0000-0003-4789-0445
2022Психологічні чинники розвитку стресу у підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»Боднар, Д.В.; Bodnar, D.V.
2022Схильність до надмірних переживань в контексті академічної успішності студентів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»Корнілова, Д.В.; Kornilova, D.V.
2022Психологічні особливості афективної сфери осіб з ПТСР: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»Струк, Р.О.; Struk, R.O.
2022Соціально-психологічні чинники, що провокують страх перед вакцинацією: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»Кметик, В.І.; Kmetyk, V.I.
2022Методи підвищення стресостійкості особистості у психологічній практиці: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»Ільницький, І.С.; Ilnytskyi, I.S.
2022Вплив медіа-контенту на студентську молодь під час війни в Україні (приклад опрацювання фільму «Україна в огні 2»)Мрака, Н.М.; Mraka, N.M.; ORCID ID: 0000-0002-0706-7174
2023Резильєнтність як запорука адаптації особистості до війни в Україні: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»Марців, М.-В.; Martsiv, M.-V.
2023Діагностика та психокорекція сновидінь у осіб, що що переживають втрату: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»Погоральська, Ю.Ю.; Pohoralska, Yu.Yu.
2023-02-23Психологічний аналіз феномену емоційного вигорання особистостіШиделко, А.В.; Shydelko, A.V.; Мачита, А.Б.; Machyta, A.B.