Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарковський, В.Я.-
dc.contributor.authorMarkovskyi, V.Ya.-
dc.date.accessioned2019-01-29T09:39:11Z-
dc.date.available2019-01-29T09:39:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2472-
dc.descriptionMarkovskyi V. The implementation of the Venice Commission recommendations on the provision of the minorities language rights in the Ukrainian legislation / Ivan Toronchuk, Volodymyr Markovskyi // European Journal of Law and Public Administration. - 2018. - Vol. 5. - Issue 1. - pp. 54-69.uk_UA
dc.description.abstractУ виданні розглядаються проблеми, пов'язані з впровадженням в Україні рекомендацій Європейської Комісії "За демократію через право" (далі - Венеціанська комісія), що містяться у Висновку (висновок № 902/2017) про положення Закону України "Про освіту" від 5 Вересня 2017 року щодо використання державної мови та мов меншин, а також інші мови освіти (прийнята Венеціанською комісією на її 113-му пленарному засіданні зустріч 8-9 грудня 2017 року). Основні фактори, які будуть далі впливати на виконання рекомендацій Венеціанської комісії в Україні, зокрема аналізується рішення Конституційного Суду України. Зроблено аналіз законопроектів, які можуть стати частиною мовного законодавства України у зв'язку з втратою чинності Закону України «Про принципи державної мовної політики» у 2012 році відповідно до рішення Конституційного Суду України від 22 лютого 2018 р. № 2-р / 2018 за підтримки Венеціанської комісії, формулюючи свої правові позиції та рекомендації для України. The publication examines the problems related to the implementation in Ukraine of the recommendations of the European Commission "For democracy through Law" (hereinafter the Venice Commission) contained in the Conclusion (Opinion No. 902/2017) on the provisions of the Law of Ukraine "On Education" dated 5 September 2017 concerning the use of the state language and minority languages as well as other languages in education (adopted by the Venice Commission at its 113th plenary meeting on 8-9 December 2017). The steps taken by the government of Ukraine to implement these recommendations are highlighted. The main factors that will further influence the implementation of the recommendations of the Venice Commission in Ukraine, in particular such as the decision of the Constitutional Court of Ukraine are analyzed. The analysis is made for the draft laws that may become part of the language legislation of Ukraine in connection with the loss of the validity of the Law of Ukraine "On the Principles of the State Language Policy" in 2012 in accordance with the decision of the Constitutional Court of Ukraine dated 22 February 2018 No. 2-p / 2018 supported by the Venice Commission, formulating its legal positions and recommendations for Ukraine.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherEuropean Journal of Law and Public Administrationuk_UA
dc.relation.ispartofseries;5-1-
dc.subjectvenice commissionuk_UA
dc.subjectlanguage rightsuk_UA
dc.subjectteaching in native languageuk_UA
dc.subjectвенеціанська комісіяuk_UA
dc.subjectlearning of native languageuk_UA
dc.subjectlanguages of national minoritiesuk_UA
dc.subjectмовні праваuk_UA
dc.subjectвикладання рідною мовоюuk_UA
dc.subjectвивчення рідною мовоюuk_UA
dc.subjectмови національних меншинuk_UA
dc.titleThe implementation of the Venice Commission recommendations on the provision of the minorities language rights in the Ukrainian legislationuk_UA
dc.title.alternativeРеалізація рекомендацій Венеціанської комісії щодо забезпечення мовних прав меншин в українському законодавствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марковський Evrop.Journ of Law 2018.pdf293,81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.