Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2671
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ільків, Н.В. | - |
dc.contributor.author | Ilkiv, N.V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-08T10:21:24Z | - |
dc.date.available | 2019-11-08T10:21:24Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2671 | - |
dc.description | Ільків Н. Правові гарантії права на безоплатну приватизацію земельних ділянок комунальної власності / Наталя Ільків, Олег Ільків // Jurnalul juridic national: teorie si practica. - 2019. - № 3(37). - С. 119-123. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розкрито теоретико-прикладні підходи до визначення механізму безоплатної передачі земельних ділянок комунальної власності у приватну власність громадян України. Проаналізовано правову природу повноважень органів місцевого самоврядування у процесі прийняття рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою та зроблено висновок, що орган при цьому не здійснює дискреційні повноваження, а лише виконує свої завдання у галузі земельних відносин, керуючись конституційним спеціально-дозвільним принципом. Обґрунтовано потребу обов’язкового внесення змін до земельного законодавства України для забезпечення права громадян на безоплатну приватизацію земельних ділянок у межах визначених законодавством розмірів та цілей. The article deals with theoretical and practical approaches to the defnition of the mechanism of free transfer of land plots of communal ownership to the private ownership of Ukrainian citizens. The legal nature of the powers of local self-government bodies when deciding to grant permission for the development of a land management project is analyzed. It is concluded that the body does not exercise discretionary powers, but only performs its tasks in the feld of land relations on the basis of the constitutional special-permit principle. In order to ensure the right of citizens to free land privatization within the limits and limits set by the legislation, it is necessary to amend the land legislation of Ukraine. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Jurnalul juridic national: teorie si practica | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;3 | - |
dc.subject | земельна ділянка | uk_UA |
dc.subject | приватна власність на земельну ділянку | uk_UA |
dc.subject | комунальна власність на земельну ділянку | uk_UA |
dc.subject | дискреційні повноваження | uk_UA |
dc.subject | приватизація землі | uk_UA |
dc.subject | land plots | uk_UA |
dc.subject | private ownership of land plots | uk_UA |
dc.subject | communal ownership of land | uk_UA |
dc.subject | discretionary powers | uk_UA |
dc.subject | privatization of land | uk_UA |
dc.title | Правові гарантії права на безоплатну приватизацію земельних ділянок комунальної власності | uk_UA |
dc.title.alternative | The legal guarantees of the right to free-of-charge privatization of land plot of municipal property | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ільків 1.pdf | 243,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.