Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьо, Л.І.-
dc.contributor.authorKuzo, L.I.-
dc.date.accessioned2019-11-27T16:11:34Z-
dc.date.available2019-11-27T16:11:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2701-
dc.descriptionКузьо Л. Формування умінь іншомовного мовлення студентів на заняттях англійської мови / Кузьо Любов // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2019. - С. 49-56.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано якісні характеристики усного мовлення, організацію роботи над усною розмовною темою, що допомагають інтенсифікувати процес удосконалення навичок та вмінь студентів у мовленні на занятті англійської мови. Слід зазначити, що навчання іншомовному говорінню є складним процесом, який поряд із засвоєнням граматичного та лексичного матеріалу потребує також розвитку ситуативного та творчого мислення студентів. Таким чином, метою навчання іноземної мови у закладах вищої освіти є оволодіння іноземною мовою як засобом комунікації та формування навичок професійно спрямованого іншомовного говоріння студентів для використання в майбутній діяльності. Адже, в умовах відкритого ринку праці готовність до професійного спілкування в іншомовному середовищі значно сприяє успішній професійній самореалізації та мобільності молодих фахівців. The qualitative characteristics of foreign language communication and the organization of work on oral spoken topic are analyzed, which help to intensify the process of improving students' skills in speaking English. It should be noted that learning to speak a language is a complex process that, in addition to mastering grammatical and lexical material, also requires the development of students' situational and creative thinking. Thus, the purpose of teaching a foreign language in higher education institutions is to master a foreign language as a means of communication and to develop the skills of professionally directed foreign language students to use in future activities. Indeed, in an open labor market, the willingness to engage in professional communication in a foreign language environment greatly contributes to the successful professional self-realization and mobility of young professionals.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectіншомовне мовленняuk_UA
dc.subjectговорінняuk_UA
dc.subjectнавчальна ситуаціяuk_UA
dc.subjectінтегроване заняттяuk_UA
dc.subjectрольова граuk_UA
dc.subjectforeign language speechuk_UA
dc.subjectspeakinguk_UA
dc.subjectlearning situationuk_UA
dc.subjectintegrated traininguk_UA
dc.subjectrole playuk_UA
dc.titleФормування умінь іншомовного мовлення студентів на заняттях англійської мовиuk_UA
dc.title.alternative.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК Актуальні проблеми-49-56.pdf519,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.