Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеркевич, І.Р.-
dc.contributor.authorSerkevych, I.R.-
dc.contributor.authorЛук’янова, Г.Ю.-
dc.contributor.authorLukianova, H.Yu.-
dc.date.accessioned2020-05-25T08:47:51Z-
dc.date.available2020-05-25T08:47:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2905-
dc.descriptionСеркевич І.Р. Захист інтересів неповнолітніх: застосування медіації в попередженні злочинів / Серкевич І.Р., Лук’янова Г.Ю. // Часопис Київського університету права. - 2019. - № 1. - С. 249-253.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено проблеми злочинної поведінки неповнолітніх та застосування медіації у її попередженні. Зазначено, що загальний порядок проведення процедури примирення у справах за участю неповнолітніх виглядає так: інформація про кримінальну ситуацію; відвідування сторонами кімнати примирення (інформація про можливість використання процедури примирення, передача контактів сторін, за їх згодою, посереднику (медіаторові); робота посередника (медіатора): консультація; отримання згоди сторін на проведення процедури примирення; індивідуальні зустрічі зі сторонами (виявлення ситуації, що склалася, визначення реальної шкоди, варіанти вирішення проблеми); спільна зустріч – примирювальна процедура (угода про примирення); відновна сімейна медіація. Зроблено висновок про те, що шкільна медіація спрямована на виявлення больових точок, ситуацій неблагополуччя серед учнів. Участь самих школярів у процесі медіації – це питання самоорганізації громадянського суспільства задля зниження і припинення епідемії дитячих злочинів. Шкільна служба примирення вчить педагогів, батьків і дітей спілкування, а відповідно, безконфліктності. Тільки досягнувши дійсно конструктивної взаємодії всіх учасників, школа зможе протистояти злочинній поведінці серед підлітків. The article examines the problems of criminal behavior of minors and the use of mediation in its prevention. It is noted that the general procedure for reconciliation in cases involving minors is as follows: information of the criminal situation; visits by the parties to the conciliation room (information on the possibility of using the conciliation procedure, transferring the contacts of the parties, with their consent, to the mediator, the work of the mediator: consultation, obtaining the consent of the parties to the conciliation procedure, individual meetings with the parties (identifying the situation, determining real damage, solutions to the problem); joint meeting – conciliation procedure (agreement on reconciliation) restorative family mediation.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧасопис Київського університету праваuk_UA
dc.relation.ispartofseries;1-
dc.subjectмедіаціяuk_UA
dc.subjectмедіативні технологіїuk_UA
dc.subjectнеповнолітніuk_UA
dc.subjectзлочинuk_UA
dc.subjectзлочинна поведінкаuk_UA
dc.subjectконфліктиuk_UA
dc.subjectпримирювальна процедураuk_UA
dc.subjectшкільна служба примиренняuk_UA
dc.subjectmediationuk_UA
dc.subjectmediating technologyuk_UA
dc.subjectminorsuk_UA
dc.subjectcrimeuk_UA
dc.subjectcriminal behavioruk_UA
dc.subjectconflictsuk_UA
dc.subjectconciliation procedureuk_UA
dc.subjectschool reconciliation serviceuk_UA
dc.titleЗахист інтересів неповнолітніх: застосування медіації в попередженні злочинівuk_UA
dc.title.alternativeProtecting the interests of minors: the use of mediation in preventing crimesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Захист інтересів неповнолітніх.pdf183,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.