Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУстрицька, Н.І.-
dc.contributor.authorUstrytska, N.I.-
dc.date.accessioned2020-05-25T09:25:10Z-
dc.date.available2020-05-25T09:25:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2908-
dc.descriptionУстрицька Н.І. Кримінально-правова характеристика потерпілих від злочину, передбаченого ст. 347 КК України / Устрицька Н.І. // Порівняльно-аналітичне право. - 2019. - № 5. - С. 355-357.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню особливостей кримінальної відповідальності за умисне знищення або пошкодження майна працівника правоохоронного органу, працівника органу державної виконавчої служби чи приватного виконавця (ст. 347 КК України). Надано кримінально-правову характеристику потерпілих від цього злочину. Встановлено, що злочин, передбачений ст. 347 КК України, характеризується наявністю потерпілих, посягання на яких здійснюється у зв’язку з виконанням службових обов’язків щодо здійснення правоохоронної діяльності, а також повноважень щодо примусового виконання рішень у порядку, передбаченому законом. Фактично кримінальний закон встановлює захист не лише виконання обов’язків працівником правоохоронного органу, працівником органу державної виконавчої служби, приватним виконавцем, а й реалізації ними в межах своєї компетенції наданих їм прав, тобто здійснення своїх повноважень. Розглянуто окремі питання кваліфікації умисного знищення чи пошкодження майна працівника правоохоронного органу, працівника органу державної виконавчої служби чи приватного виконавця. Зокрема, якщо умисно знищене чи пошкоджене майно належить працівникові правоохоронного органу, працівнику органу державної виконавчої служби чи приватному виконавцеві, а також їхнім близьким родичам, але при цьому посягання не пов’язане зі службовою діяльністю працівника, злочин порушує виключно суспільні відносини в сфері власності та за наявності інших ознак може бути кваліфікований лише як злочин проти власності. У разі, коли діяння вчинене не у зв’язку зі службовою діяльністю зазначених осіб у ст. 347 КК України, а у зв’язку із самим лише його статусом, то кваліфікувати його за ст. 347 КК теж недоцільно. Зазначено, що відповідальність за ст. 347 КК України має наставати під час встановлення факту умисного знищення або пошкодження майна потерпілого у зв’язку з виконанням ним службової діяльності у різний час, а факт конкретного часу вчинення злочину та факт безпосереднього виконання працівником службової діяльності в цей час значення для кримінально-правової оцінки немає. The article is devoted to the investigation of peculiarities of criminal responsibility for deliberate destruction or damage to property of a law enforcement ofcer, employee of a state executive service body or a private executor (Article 347 of the Criminal Code of Ukraine). Criminal characteristics of the victims of this crime are given, their obligatory signs are investigated. It is established that the crime under Art. 347 of the Criminal Code of Ukraine is characterized by the presence of victims, the encroachment of which is carried out in connection with the performance of ofcial duties in the feld of law enforcement activities, as well as the authority to enforce decisions in the manner prescribed by law. In fact, criminal law establishes the protection not only of the performance of duties by a law enforcement ofcer, an employee of a state enforcement service, a private enforcement agent, but also by the exercise of their powers within the scope of their competence, that is, the exercise of their powers. Some issues of qualifcation of deliberate destruction or damage of property of a law enforcement ofcer, an employee of a state executive service body or a private executor are considered. In particular, if the property intentionally destroyed or damaged belongs to an employee of a law enforcement agency, an employee of a state enforcement service or a private executor, as well as their close relatives, but the encroachment is not related to the employee’s ofcial activity, the crime violates exclusively social relations in public relations. and, if there are other indications, can only qualify as a crime against property. In cases where the act was not done in connection with the ofcial activity of the mentioned persons in Art.347 of the Criminal Code of Ukraine, and in view of its status alone, it is inappropriate to qualify it under Article 347 of the Criminal Code. It is noted that the responsibility for Art. 347 of the Criminal Code of Ukraine should occur when establishing the fact of deliberate destruction or damage to property of the victim in connection with the performance of his ofcial activity at different times and the fact of the specifc time of the crime and the fact of the employee’s direct performance of duty at this time is not relevant to the criminal law assessment.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПорівняльно-аналітичне правоuk_UA
dc.relation.ispartofseries;5-
dc.subjectпрацівник правоохоронного органуuk_UA
dc.subjectпрацівник органу державної виконавчої службиuk_UA
dc.subjectприватний виконавецьuk_UA
dc.subjectблизькі родичіuk_UA
dc.subjectслужбові обов’язкиuk_UA
dc.subjectlaw enforcement ofceruk_UA
dc.subjectemployee of state enforcement serviceuk_UA
dc.subjectprivate executoruk_UA
dc.subjectclose relativesuk_UA
dc.subjectdutiesuk_UA
dc.titleКримінально-правова характеристика потерпілих від злочину, передбаченого ст. 347 КК Україниuk_UA
dc.title.alternativeCriminal and legal characteristics of crime victims provided for by art. 477 of the Criminal code of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Потерпілі у ст. 347 кк.pdf368,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.