Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3008
Назва: Теоретико-методологічне обґрунтування опікунсько-виховної діяльності як соціально-педагогічного явища
Інші назви: The theoretical-methodological the realization of tutelage-educational activity as a social-pedagogical factor
Автори: Лялюк, Г.М.
Lialiuk, H.M.
Ключові слова: діти-сироти
опіка
опікунсько-виховна діяльність
педагогіка
orphan
tutelage
tutelage-educational activity
pedagogy
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Серія/номер: ;11-2
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано актуальність і доцільність дослідження опікунсько-виховної діяльності у вітчизняній педагогічній теорії та практиці, відсутність її цілісного вивчення, значущість історичного досвіду теоретичних і методичних засад опікунсько-виховної діяльності в Україні. Зокрема, розкривається сутність таких понять, як опіка й опікунсько-виховна діяльність. Основна увага зосереджена на теоретико-методологічних засадах опікунсько-виховної діяльності в Україні як соціально-педагогічного явища та як цілеспрямованого й тривалого процесу. На основі психолого-педагогічної літератури проаналізовано основні підходи до поняття опікунсько-виховної діяльності. Зазначається також, що важливо, щоб опікунсько-виховна діяльність здійснювалась професійно-компетентними фахівцями (соціальний педагог, психолог, вихователь), які володіють теоретико-методологічними основами для розуміння загальних закономірностей, принципів, особливостей, форм і методів опікунсько-виховної діяльності як надзвичайно важливого психолого-педагогічного процесу. The article substantiates the relevance and expediency of the investigation of guardianship activities in the domestic pedagogical theory and practice, the lack of its holistic study, the signifcance of the historical experience of theoretical and methodological foundations of trusteeship activities in Ukraine. In particular, the essence of such concepts as guardianship and trusteeship activity is revealed. The main attention is focused on the theoretical and methodological principles of guardianship activity in Ukraine as a social and pedagogical phenomenon and as a purposeful and long-lasting process. On the basis of psychological and pedagogical literature, the main approaches to the concept of guardian-educational activity are analyzed. It is also noted that it is important that the trusteeship and educational activities should be carried out by professionally competent specialists (social pedagogues, psychologists, educators) who possess the theoretical and methodological grounds for understanding the general laws, principles, features, forms and methods of the guardianship activity as an extremely important psychological and pedagogical process.
Опис: Лялюк Г.М. Теоретико-методологічне обґрунтування опікунсько-виховної діяльності як соціально-педагогічного явища / Лялюк Г.М. // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Випуск 11. - Т. 2. - С. 12-18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3008
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інноваційна педагогіка Вип.11.pdf169,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.