Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3019
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВерба-Сидор, О.Б.-
dc.contributor.authorVerba-Sydor, O.B.-
dc.contributor.authorВоробель, У.Б.-
dc.contributor.authorVorobel, U.B.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-9254-9575-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-0480-5394-
dc.date.accessioned2020-06-10T09:42:01Z-
dc.date.available2020-06-10T09:42:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn1728-2195-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3019-
dc.descriptionВерба-Сидор О. Формальна сепарація як умова розірвання шлюбу у законодавстві держав-учасниць Європейського Союзу (Данія, Ірландія та Італія) / О. Верба-Сидор, У. Воробель // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2019. - № 4. - С. 20-24.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано законодавчі положення інституту сепарації тих держав-учасниць ЄС, що обрали для себе модель правового регулювання сепарації, відповідно до якої визнається безпосередня залежність розірвання шлюбу від сепарації, тобто той із подружжя, хто бажає розірвати шлюб, повинен деякий час перебувати у стані сепарації, оформленої рішенням компетентного органу (формальної сепарації). Окреслену модель правового регулювання сепарації обрали для себе такі держави-учасниці ЄС, як Данія, Ірландія та Італія. Виокремлено характерні риси цієї моделі правового регулювання інституту сепарації, зокрема встановлено, що основною метою закріплення в законодавстві цих держав інституту сепарації є можливість надати подружжю час для визначення того майбутнього для їхнього шлюбу, яке вони бажають обрати: розлучення чи примирення; режим окремого проживання може бути встановлений за рішенням компетентного органу (суду, прокурора, державної адміністрації) за взаємною згодою чи на вимогу одного з подружжя попри заперечення іншого; наявність чіткого переліку підстав у законодавстві для встановлення сепарації за заявою одного з подружжя; існування тих чи інших наслідків режиму окремого проживання пов'язується із визначенням вини одного чи обох із подружжя у встановленні режиму окремого проживання на тій чи іншій підставі; установлення сепарації веде до припинення режиму спільності майна подружжя, набутого у шлюбі, припинення дії шлюбного договору, крім положень щодо режиму окремого проживання та припинення дії презумпції батьківства. The institution of separation legislative provisions of those EU member states that have chosen a separation legal regulation model, according to which the direct dependence of divorce on separation is recognized. It means that the spouse who wishes to dissolve the marriage must be in a state of separation issued by competent authority decision for some time (formal separation). Such EU member states as Denmark, Ireland, Italy have chosen the defined model for legal regulation of separation. Based on this study, the characteristic features of this model for legal regulation of separation are highlighted, namely: the main purpose of the separation institute in the legislation of these states is to provide spouses with time to decide on the future for their marriage: either divorce or reconciliation; a separate residence regime may be established by a decision of the competent authority (court, prosecutor, public administration) by mutual agreement or at the request of one of the spouses, despite the objections of the other; the existence of a clear list of grounds in the legislation to establish separation on the application of one of the spouses; the existence of any consequences of the individual residence regime is linked to the determination of the fault of one or both spouses in the establishment of a separate residence regime on one or another basis; separation would result in the termination of the marital property regime, the termination of the marriage contract, except for the provisions relating to the separate residence regime, and the termination of the paternity presumption. Although this model for legal regulation of separation is still relevant, the trend toward the simplification of legal regulation of divorce proceedings, has led to the complete rejection of separation as one of the prerequisites for divorce (in the event of mutual consent of the spouses to the termination of marriage) or reduction of spouse's stay in separation.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник Київського національного університету імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;4-
dc.subjectрежим окремого проживання подружжяuk_UA
dc.subjectрозірвання шлюбуuk_UA
dc.subjectправові наслідкиuk_UA
dc.subjectрежим майнаuk_UA
dc.subjectшлюбний договірuk_UA
dc.subjectпрезумпція батьківстваuk_UA
dc.subjectseparate residence regimeuk_UA
dc.subjectseparation regimeuk_UA
dc.subjectdivorceuk_UA
dc.subjectlegal effectuk_UA
dc.subjectproperty regimeuk_UA
dc.subjectmarriage contractuk_UA
dc.subjectpresumption of paternityuk_UA
dc.titleФормальна сепарація як умова розірвання шлюбу у законодавстві держав-учасниць Європейського Союзу (Данія, Ірландія та Італія)uk_UA
dc.title.alternativeFormal separation as a condition for the dissolution of marriage in the legislation of European Union member states (Denmark, Ireland and Italy)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Верба_Сидор.pdf304,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.