Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3118
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лялюк, Г.М. | - |
dc.contributor.author | Lialiuk, H.M. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-10T08:40:36Z | - |
dc.date.available | 2020-08-10T08:40:36Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3118 | - |
dc.description | Лялюк Г.М. Опікунсько-виховна діяльність в Україні як предмет наукового аналізу / Г. М. Лялюк // Science and Education a New Dimension. Ptdagogy and Psycholgy. - 2019. - VII (76). - Issue: 187. - P. 44-47. | uk_UA |
dc.description.abstract | Обгрунтовано актуальність і доцільність дослідження опікунсько-виховної діяльності у вітчизняній педагогічній теорії та практиці, відсутність її цілісного вивчення, значущість історичного досвіду теоретичних і методичних засад опікунсько-виховної діяльності в Україні. Констатовано невизначеність провідних тенденцій розвитку опікунсько-виховної діяльності в Україні, наявність суперечностей та потребу їх розв’язання. Аналіз опікунсько-виховної діяльності у педагогічній теорії та практиці України ХХ - поч. ХХІ ст., в онтологічному, аксіологічному і культурологічному аспектах дозволить відтворити цілісну і системну реконструкцію генезису опікунсько-виховної діяльності у педагогічній теорії і практиці означеного періоду. The urgency and expediency of the research of the guardian-educational activity in the national pedagogical theory and practice, the absence of its holistic study, significance of the historical experience of the theoretical and methodical principles of the guardian-educational activity in Ukraine is substantiated. The uncertainty about the leading trends in the development of tutelage activities in Ukraine, the existence of contradictions and the need for their solution are stated. The analysis of the tutelage - educational activity in the pedagogical theory and practice of Ukraine (XX – beg XXI century), in the ontological, axiological and cultural aspects will allow to reproduce a holistic and systematic reconstruction of the genesis of the tutelage-educational activity in the pedagogical theory and practice of the designated period. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Science and Education a New Dimension. Ptdagogy and Psycholgy | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;187 | - |
dc.subject | діти-сироти | uk_UA |
dc.subject | опіка | uk_UA |
dc.subject | опікунсько-виховна діяльність | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | orphan | uk_UA |
dc.subject | tutelage | uk_UA |
dc.subject | tutelage-educational activity | uk_UA |
dc.subject | pedagogy | uk_UA |
dc.title | Опікунсько-виховна діяльність в Україні як предмет наукового аналізу | uk_UA |
dc.title.alternative | The Tutelage-Educational Activity in Ukraine as the Subject of Scientific Analysis | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
лялюк.pdf | 290,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.