Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗеленська, О.П.-
dc.contributor.authorZelenska, O.P.-
dc.date.accessioned2020-12-22T13:41:34Z-
dc.date.available2020-12-22T13:41:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3374-
dc.descriptionЗеленська О. П. Значення розвитку непідготовленого усного мовлення у навчанні аспірантів іноземної мови на нелінгвістичних спеціальностях / Зеленська О. П. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. - Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 74. - С. 46-50.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі розвитку непідготовленого усного мовлення у навчанні аспірантів іноземної мови в нелінгвістичній аспірантурі в умовах сучасної комунікативної парадигми. Формування мовної та мовленнєвої компетентностей є необхідним для кваліфікованої професійної діяльності в різних сферах виробничої, наукової, суспільної діяльності та ділового партнерства, тому однією з цілей навчання іноземної мови є формування в аспірантів умінь та навичок непідготовленого усного мовлення в різних ділових, наукових, професійних і академічних ситуаціях. Це мовлення є природною мовленнєвою діяльністю, під час якої мовець майже безпомилково і в природному темпі мовлення використовує засвоєний мовний матеріал, навички та вміння для здійснення реальної комунікації. Характерними рисами непідготовленого мовлення є ініціативність, імпровізація, логічний розвиток думки, її композиційна впорядкованість, послідовність, вільне та адекватне використання мовних форм, природний темп усного мовлення. Непідготовлене усне мовлення завжди зумовлене реальною ситуацією спілкування. Отже, навчання іноземної мови повинно бути наближене до реальних умов життя тих, хто навчається; організація їх мовленнєвої діяльності повинна відбуватися з урахуванням середовища, в якому вони знаходяться, тому особливі труднощі в процесі непідготовленого мовлення викликає використання мовного матеріалу. Враховуючи методичні передумови навчання непідготовленого усного мовлення, його можна поділити на мовлення, в якому підготовлений зміст, але не підготовлена форма мовлення, та мовлення, в якому не підготовлений ні зміст, ні форма. Непідготовлене усне мовлення може бути діалогічним і монологічним. До ефективних засобів розвитку в аспірантів непідготовленого усного мовлення належить ділове спілкування, бесіда та дискусія. The article deals with the issues of teaching foreign language spontaneous oral speech to the post-graduates taking the non-linguistic post-graduate courses under conditions of the modern communicative paradigm. The formation of the language and speech competences is necessary for the qualifed professional activity in the production, science, social activity and business, so one of the aims of teaching a foreign language is forming the post-graduates’ skills and habits of spontaneous oral speech in the various business, scientifc, professional and academic situations. It is the natural speech activity during which a speaker practically without mistakes and in the natural pace of speech uses the acquired language material, skills and habits for the realization of the real communication. The characteristic features of spontaneous speech are the initiative, improvisation, logical development of the thought, its compositional order, free and adequate usage of the language forms, and natural pace of oral speech. Spontaneous oral speech is always determined by a real situation of the communication. Teaching the foreign language must be approximate to the real conditions of the life of those, who study; organizing their speech activity must occur considering the environment in which they are; so the usage of the language material is especially difcult in the process of spontaneous speech. Taking into account the methodological aspects of teaching spontaneous oral speech it can be divided into speech with the prepared context and not prepared form of speech, and speech when the context and form are not prepared. Spontaneous oral speech can be dialogical and monologous. The business communication, talk and discussion are the effective means of developing the post-graduates’ spontaneous oral speech.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективиuk_UA
dc.relation.ispartofseries;74-
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UA
dc.subjectнепідготовлене усне мовленняuk_UA
dc.subjectаспірантuk_UA
dc.subjectнелінгвістична аспірантураuk_UA
dc.subjectвисловлюванняuk_UA
dc.subjectнавчальна мовленнєва ситуаціяuk_UA
dc.subjectреальна ситуація спілкуванняuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectspeech activityuk_UA
dc.subjectspontaneous oral speechuk_UA
dc.subjectpost graduateuk_UA
dc.subjectnon-linguistic post-graduate coursesuk_UA
dc.subjectutteranceuk_UA
dc.subjectlearning speech situationuk_UA
dc.subjectreal situation of communicationuk_UA
dc.titleЗначення розвитку непідготовленого усного мовлення у навчанні аспірантів іноземної мови на нелінгвістичних спеціальностяхuk_UA
dc.title.alternativeThe importance of developing spontaneous oral speech in teaching a foreign language to the postgraduates taking the non-linguistic post-graduate coursesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зеленська.pdf310,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.