Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3375
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗеленська, О.П.-
dc.contributor.authorZelenska, O.P.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-7128-8262-
dc.date.accessioned2020-12-22T13:48:07Z-
dc.date.available2020-12-22T13:48:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2308-4863-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3375-
dc.descriptionZelenska O. The importance of the language and country study competence in foreign language learning of the students taking the non-linguistic master’s course / Olena Zelenska // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2019. - Вип 26. - Том 1. - С. 143-147.uk_UA
dc.description.abstractОднією з обов’язкових вимог до підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр» у нелінгвістичній магістратурі є володіння ними іноземною мовою як засобом міжкультурного спілкування. У статті визначається мета навчання іноземної мови в нелінгвістичній магістратурі, що полягає у формуванні іншомовної професійної компетенції, здатності до професійної міжкультурної комунікації на рівні, що забезпечує досягнення цілей професійної взаємодії, комплексу професійних умінь і моральних характеристик, необхідних для подальшого особистісного та професійного зростання і діяльної участі в житті суспільства. Зазначено, що серед загальнопрофесійних компетенцій, якими повинні володіти майбутні магістри, є їхня готовність до комунікації в усній та писемній формах іноземною мовою для вирішення завдань професійної діяльності, для здійснення міжкультурної комунікації, що є процесом вербального та невербального спілкування між комунікантами, адекватного розуміння учасників комунікативного акту, які належать до різних культур і мов, їх взаємодії. Наголошується, що мова розглядається як невід’ємна частина культури, як найважливіший засіб міжкультурного спілкування, що акумулює всі надбання конкретної мовної спільноти. Після закінчення магістратури у магістра повинна бути сформована іншомовна комунікативна компетенція, що дозволяє інтегруватися в мультимовне і мультикультурне професійне середовище. Доведено, що лінгвокраїнознавчий підхід передбачає поєднання лінгвістики з країнознавством. Лінгвокраїнознавча компетенція представлена як компонент комунікативної компетенції, що містить знання лексичних одиниць з національно-культурною семантикою та певні вміння застосовувати їх у мовленнєвій діяльності в різних ситуаціях міжкультурного спілкування. Визначено низку компонентів, що входять до складу цієї компетенції. Розкрито основні характеристики лінгвокраїнознавчої компетенції як важливого аспекту навчання іноземної мови здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр» у немовній магістратурі. One of the necessary demands to training students taking the non-linguistic Master’s course is their having the command of a foreign language as a means of intercultural communication. The aim of learning the foreign language by the students which is in forming foreign language professional competence, the ability for the professional intercultural communication at the level that guarantees achieving the goals of the professional interaction, the complex of the professional skills and moral characteristics, which are necessary for the further personal and professional advance and active participation in the life of the society is defned. It is stated that among the general professional competences which the future masters must have is their readiness to communication in the foreign language oral and written forms for solving the tasks of the professional activity, for conducting intercultural communication, which is the process of verbal and non-verbal communication between the communicants, adequate understanding the participants of the communicative act who belong to various cultures and languages, their interaction. It is underlined that the language is regarded as an inseparable part of culture, as an important means of intercultural communication that accumulates all the achievements of the particular linguistic community. The future master must have the foreign language communicative competence that makes it possible to integrate into the multi-language and multi-cultural professional environment. The language and country study competence is presented as a component of the communicative competence that embraces the knowledge of the lexical units having the national and cultural semantics and certain abilities to use them in the speech activity in the different situations of intercultural communication. A number of the components that constitute this competence is defned. The main features of the language and country study competence as an important aspect of learning the foreign language by the students taking the non-linguistic Master’s course are revealed.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherАктуальнi питання гуманiтарних наукuk_UA
dc.relation.ispartofseries;26-1-
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectлінгвокраїнознавчий підхідuk_UA
dc.subjectлінгвокраїнознавча компетенціяuk_UA
dc.subjectздобувач вищої освітиuk_UA
dc.subjectнелінгвістична магістратураuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectlanguage and country study approachuk_UA
dc.subjectlanguage and country study competenceuk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjectnon-linguistic master’s courseuk_UA
dc.titleThe importance of the language and country study competence in foreign language learning of the students taking the non-linguistic master’s courseuk_UA
dc.title.alternativeЗначення лінгвокраїнознавчої компетенції у навчанні іноземної мови здобувачів вищої освіти в нелінгвістичній магістратуріuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зеленська2.pdf319,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.