Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3550
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романів, Х.Б. | - |
dc.contributor.author | Romaniv, Kh.B. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-13T07:11:50Z | - |
dc.date.available | 2021-01-13T07:11:50Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3550 | - |
dc.description | Романів Х.Б. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні професійної правосвідомості студентів-юристів / Романів Х.Б. // Інформація і право. - 2020. - № 3. - С. 110-118. | uk_UA |
dc.description.abstract | У процесі набуття правових знань з використанням інформаційно-комунікаційних технологій відбуваються найбільш прогресивні форми впливу на свідомість індивіда, тому головною ознакою інформаційно-комунікаційних технологій у правовій освіті є формування професійної правосвідомості. Підкреслено, що інформатизація правової освіти повинна здійснюватися в межах двох основних цілей: 1) забезпечення випускників вищого юридичного навчального закладу рівнем професійних знань та навичками їх умілого застосування у процесі практичної діяльності; 2) підвищення рівня інформаційної компетентності у майбутнього фахівця з галузі права через інтегрування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальну діяльність. In the process of acquiring legal knowledge using information and communication technologies, the most progressive forms of influence on the individual's consciousness occur; therefore, the main feature of information and communication technologies in legal education is the formation of professional legal consciousness. It was emphasized that informatization of legal education should be carried out within two main objectives: 1) provision of graduates of a higher educational law establishment with the level of professional knowledge and skills for their proficient application in the process of practical activity; 2) raising the level of information competence of a future expert in the field of law through the integration of information and communication technologies into educational activities. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інформація і право | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;3 | - |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | правова освіта | uk_UA |
dc.subject | правосвідомість | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | правова інформація | uk_UA |
dc.subject | правові знання | uk_UA |
dc.subject | information and communication technologie | uk_UA |
dc.subject | legal education | uk_UA |
dc.subject | legal consciousness | uk_UA |
dc.subject | competence | uk_UA |
dc.subject | legal information | uk_UA |
dc.subject | legal knowledge | uk_UA |
dc.title | Роль інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні професійної правосвідомості студентів-юристів | uk_UA |
dc.title.alternative | The role of information and communication technologies in the formation of professional legal awareness of law students | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
романів стаття.pdf | 526,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.