Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошина, В.В.-
dc.contributor.authorVoloshyna, V.V.-
dc.date.accessioned2021-06-10T12:48:20Z-
dc.date.available2021-06-10T12:48:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3777-
dc.descriptionВолошина В. Роль мультимедійних засобів у вивченні української мови як іноземної / Валентина Волошина // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей / уклад. І. Ю. Сковронська. - Львів: ЛьвДУВС, 2020. - 140 с. - С. 32-37.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано використання засобів мультимедійних технологій у навчальному процесі, що істотно підвищує рівень засвоєння та запамʼятовування запропонованого матеріалу, окреслено можливість за допомогою інноваційних технологій представляти результати цікавого для студентів навчального завдання. Мультимедійні презентації поєднують у собі динаміку, звук і зображення, що значно покращує сприйняття нової інформації. Крім того, миттєвий доступ до будьякої інформації, що міститься у мультимедійній презентації (чи то відео, звук, світлини, текст, таблиці або графіки) дозволяє користувачеві поглянути на предмет оповіді одночасно з різних боків, отже скласти про предмет найповніше уявлення. The usage of multimedia technologies methods is explained in the article, it significantly increases the level of learning and remembering of the proposed material, as perception is done simultaneously with the help of vision and hearing. The motivational factor plays an important role too, as the students have an opportunity to present the results of the interesting for them learning task, which was done under the control of the teacher, with the help of innovational technologies. Multimedia presentations combine dynamics, sound and images, which significantly improves the perception of new information. In addition, instant access to any information contained in a multimedia presentation (whether video, sound, photos, text, tables or graphics) allows the user to look at the subject of the story simultaneously from different angles, so to make the most complete picture of the subject. Multimedia presentation not only creates conditions for students to plan independent educational and cognitive activities, but also contributes to the acquisition of theoretical knowledge, the formation of a system of general, intellectual and professional skills in the formation of independence and activity of the future philologist.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectмультимедійна презентаціяuk_UA
dc.subjectмультимедійні засоби навчанняuk_UA
dc.subjectактивна модель навчанняuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectinnovative technologiesuk_UA
dc.subjectmultimedia presentationuk_UA
dc.subjectmultimedia facilities of studiesuk_UA
dc.subjectprogram power pointuk_UA
dc.subjectactive model of studiesuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.titleРоль мультимедійних засобів у вивченні української мови як іноземноїuk_UA
dc.title.alternativeThe role of multimedia tools in learning Ukrainian as a foreign languageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЕРСТКА - -ЗБІРНИК - 2020-32-37.pdf664,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.