Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3779
Назва: «Вимушена» необхідність застосування сучасних інформаційних технологій при викладанні іноземної мови у нових реаліях
Інші назви: “Forced” necessity to apply modern information technologies in teaching a foreign language amidst new realities
Автори: Герасимович, А.М.
Herasymovych, A.M.
Ключові слова: дистанційне навчання
технології дистанційної освіти
надзвичайні освітні умови
інформаційні технології
компʼютерні науки
мультимедійні технології
мультимедійні засоби
електронний підручник
гіперпосилання
інтерактивний режим
мультимедійна презентація
distance learning
distance education technologies
emergency educational conditions
information technology
computer science
multimedia technology
multimedia means
electronic textbook
hyperlinks
interactive mode
multimedia presentation
Дата публікації: 2020
Видавництво: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про використання сучасних інформаційних технологій задля вдосконалення навчального процесу в особливих умовах (карантин) при вивченні іноземних мов у вищих навчальних закладах. Зокрема, розглядаються можливості застосування дистанційних засобів навчання як здобувачами вищої освіти в різних видах навчальної діяльності (аудіювання, контроль знань), а також і викладачем для подачі та перевірки засвоєння навчального матеріалу. В умовах прийняття нового Закону України «Про Освіту» (2017) на сьогодні актуальною є проблема забезпечення підготовки компетентних фахівців, які будуть скеровувати та забезпечувати впровадження та використання дистанційної форми навчання як однієї із основних інституційних форм здобуття освіти. Крім цього, надзвичайно важливим постає питання організації освітнього процесу в умовах проведення адміністративної реформи в Україні та гібридної агресії з боку Російської федерації (як конвенційної, так і інформаційної, коли здобувач вищої освіти та педагог знаходяться на різних територіях України, в тому числі, на окупованій). Все це призводить до ситуації, коли частина освітнього процесу може відбуватися лише за умови організації дистанційного навчання. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти застосування користувачами в різних сферах людської діяльності, включаючи і вищу освіту. Потужним поштовхом для застосування компʼютерних технологій в системі вищої освіти стали виникнення і розвиток мультимедійних технологій, тобто таких, які дозволяють використовувати в процесі навчання різні інформаційні формати, такі як текст, звук, графіка, відео та анімація. The article deals with the application of modern information technologies in order to improve the educational process, which includes foreign languages learning at the universities, under special conditions (quarantine). In particular, the possibilities of using distance learning means by applicants for higher education in various types of educational activities (listening, knowledge control), as well as by a lecturer to present and test the mastering of educational material are considered. In the context of the adoption of the new Law of Ukraine «On Education» (2017), today there is a problem of providing training for competent professionals who will guide and ensure the introduction and use of distance learning as one of the main institutional forms of education. In addition, the issue of organizing the educational process in the context of administrative reform in Ukraine and hybrid aggression by the Russian Federation (both conventional and informational, when the higher education applicant and lecturer are in different parts of Ukraine, including the occupied) is extremely important. This leads to a situation when the part of the educational process can take place only if distance learning is organized. Distance education in Ukraine covers innovative, normative and legal, pedagogical aspects of application by users in various spheres of human activity, including higher education. The emergency and development of multimedia technologies, i.e. those that allow using various information formats such as text, sound, graphics, video and animation in the learning process, have been a powerful impetus for the application of computer technology in the higher education system.
Опис: Герасимович А. «Вимушена» необхідність застосування сучасних інформаційних технологій при викладанні іноземної мови у нових реаліях / Андрій Герасимович // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей / уклад. І. Ю. Сковронська. - Львів: ЛьвДУВС, 2020. - 140 с. - С. 42-47..
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3779
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЕРСТКА - -ЗБІРНИК - 2020-42-47.pdf650,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.