Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКащук, М.Г.-
dc.contributor.authorKashchuk, M.H.-
dc.date.accessioned2021-06-11T08:31:58Z-
dc.date.available2021-06-11T08:31:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3784-
dc.description13. Кащук М. Дистанційне навчання іноземної мови у немовних закладах вищої освіти / Марʼяна Кащук // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей / уклад. І. Ю. Сковронська. - Львів: ЛьвДУВС, 2020. - 140 с. - С. 69-73.uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено дистанційне навчання як нову організацію освіти, що ґрунтується на використанні як кращих традиційних методів отримання знань, так і нових інформаційних та телекомунікаційних технологій, а також на принципах самоосвіти. Виокремлено переваги та недоліки застосування дистанційного навчання в процесі вивчення іноземних мов. Визначено роль викладача та здобувачів вищої освіти в навчальному процесі. Зокрема, зазначено, що дистанційна освіта розширює й оновлює участь викладача у процесі навчання, робить його наставником-консультантом, який повинен координувати пізнавальний процес, постійно удосконалювати свій рівень, підвищувати творчу активність і кваліфікацію відповідно до нововведень та інновацій. The article defines distance learning as the organization of education, based on the use of both the best traditional methods of acquiring knowledge and new information and telecommunication technologies, as well as the principles of self-education. The advantages and disadvantages of using distance learning in the process of learning foreign languages are highlighted. The role of teachers and higher education receivers in the educational process is determined. In particular, it is noted that distance education expands and renews the teacherʼs participation in the learning process, makes him a mentorconsultant, who must coordinate the cognitive process, constantly improve his level, increase creativity and skills in accordance with innovations.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectздобувач вищої освітиuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectпереваги дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectнедоліки дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjecthigher education receiveruk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectadvantages of distance learninguk_UA
dc.subjectdisadvantages of distance learninguk_UA
dc.titleДистанційне навчання іноземної мови у немовних закладах вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeDistance learning of a foreign language in non-language institutions of higher educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЕРСТКА - -ЗБІРНИК - 2020-69-73.pdf660,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.