Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3785
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлак, О.С.-
dc.contributor.authorKlak, O.S.-
dc.date.accessioned2021-06-11T08:36:12Z-
dc.date.available2021-06-11T08:36:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3785-
dc.descriptionКлак О. Етапи й форми роботи над науковим текстом у процесі формування наукової мовнокомунікативної компетенції / Оксана Клак // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей / уклад. І. Ю. Сковронська. - Львів: ЛьвДУВС, 2020. - 140 с. - С. 73-80.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні етапи формування мовнокомунікативної компетенції майбутніх фахівців у процесі роботи з науковими текстами під час вивчення дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням». Зазначено, що удосконалення навичок усного й писемного наукового мовлення передбачає опрацювання спершу репродуктивних різновидів мовленнєвої діяльності (конспектування за методом Корнелла, Гейтса тощо, реферування, анотування), а згодом і продуктивних (творчих) (написання тез, наукових статей, рецензій, відгуків). У статті визначено напрямки практичної роботи зі студентами для формування в них відповідних умінь і навичок, зʼясовано переваги різних форм роботи над науковими текстами, їх роль у розвитку мовнокомунікаційних компетенцій майбутнього фахівця. The article analyzes the main stages of the future specialistsʼ speech-communicative competence formation in the process of working with scientific texts during the study of the discipline «Ukrainian language for professional purposes». It is noted that the improvement of oral and written scientific speech skills involves the study of reproductive (summarizing by the method of Cornell, Gates, etc., abstracting, annotation) and productive (creative) (writing abstracts, scientific articles, reviews) types of speech activity. The article identifies areas of practical work with students to form their appropriate skills, the benefits of various forms of work on scientific texts, their role in the development of the future specialistʼs language and communication competencies. Work on the scientific text continues throughout the period of study of higher education and finds its natural continuation in their professional activities. Its effectiveness depends on the systematicity and consistency in the formation of skills of culture of oral and written scientific speech and involves the study of reproductive and later productive types of speech activity, structural features of these texts, their genres, lexical and grammatical design.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectнауковий текстuk_UA
dc.subjectрепродуктивна мовленнєва діяльністьuk_UA
dc.subjectпродуктивна мовленнєва діяльністьuk_UA
dc.subjectмовнокомунікативна наукова компетенціяuk_UA
dc.subjectscientific textuk_UA
dc.subjectreproductive speech activityuk_UA
dc.subjectproductive speech activityuk_UA
dc.subjectlinguistic-communicative scientific competenceuk_UA
dc.titleЕтапи й форми роботи над науковим текстом у процесі формування наукової мовнокомунікативної компетенціїuk_UA
dc.title.alternativeStages and forms of work on a scientific text in the process of formation of scientific linguistic and communication competenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЕРСТКА - -ЗБІРНИК - 2020-73-80.pdf659,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.