Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3808
Назва: Implementing ICT into language and law classroom to develop law students’ communicative competence (Scopus)
Інші назви: Використання ІКТ у навчанні мови і права для розвитку комунікативної компетентності студентів-правників (Scopus)
Автори: Юлінецька, Ю.В.
Yulinetska, Yu.V.
ORCID ID: 0000-0002-4357-5811
Бабій, О.Ю.
Babii, O.Yu.
ORCID ID: 0000-0002-0375-7450
Гловюк, І.В.
Hloviuk, I.V.
ORCID ID: 0000-0002-5685-3702
Степаненко, А.С.
Stepanenko, A.S.
ORCID ID: 0000-0001-8824-2212
Пашковський, М.І.
Pashkovskyi, M.I.
ORCID ID: 0000-0002-9412-3727
Ключові слова: змішана модель навчання
інструменти ікт
компетентнісний підхід
іноземна мова
індивідуальне навчання
майбутні юристи
blended learning model
ict tools
competence-based approach
foreign language
individual study
law students
Дата публікації: 2021
Видавництво: Information Technologies and Learning Tools
Серія/номер: ;81/1
Короткий огляд (реферат): Зміни вимог ринку праці передбачають розвиток навичок комунікації іноземною мовою та використання технологій, що сприяють постійному професійному навчанню. Індивідуальні навички, що необхідні професіоналу для інтеграції в міжнародне соціальнокультурне середовище, уже зазнали змін через постійне зростання попиту на людей, що вміють спілкуватися, бути незалежними та нести відповідальність за результати навчання. Зміна змісту європейської вищої освіти на навчання на базі компетентностей сприяє розвитку зазначених навичок та компетенцій. Більше того, Національні рамки кваліфікації України (7-ий рівень, другий (магістерський)) передбачають використання іноземних мов у професійній діяльності. Дослідження присвячене питанню застосування інструментів ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) у розвитку компетенції спілкування іноземною мовою майбутніх юристів під час індивідуального навчання. Увага зосереджена на змішаній моделі навчання, що є комбінацією традиційного та дистанційного підходів до навчання. З метою проведення дослідження були вивчені фокус-групи, проаналізований відповідний автентичний матеріал (VOTA, база даних HUDOC та база судових рішень CURIA), визначені найбільш відповідні інструменти ІКТ. Кафедра іноземних мов Національного університету «Одеська юридична академія» розробила, протестувала, та завантажила онлайн словник «gLAWssary»; організувала та записала відеокурс «Legal English in Use», що розміщений на вебсторінці університету. Отримані результати свідчать про те, що індивідуальні навички навчання є центральними у досягненні вказаної мети, а онлайн словник та відеокурс разом з робочим зошитом виступають потужними інструментами для сприяння постійному професійному навчанню. Результати свідчать, що ретельно розроблений курс, разом з належними інструментами ІКТ, може бути базисом для побудови компетенції володіння іноземними мовами майбутніми юристами. The new context of changes in labour-market requirements calls for development of foreign language communication competence and use of technologies that promote professional life-long learning. Individual characteristics necessary for a professional to integrate into the international socio-cultural environment have recently been challenged particularly because of growing demands to the ability to communicate, be autonomous and responsible for the achieved learning outcomes. A switch of the European higher education content to the competence-based learning contributes to the development of the mentioned characteristics and competence. Further, the National Qualifications Framework of Ukraine (7 Level, Second cycle (Master)) envisages mastering foreign language communicative competence in professional activities. This research addresses the issue of ICT tools application in the development of foreign language communicative competence of law students during individual study. We focus on blended learning model, which is combination of traditional and distance learning approaches. To conduct the research, focus groups were defined and examined; relevant authentic material (the VOTA, HUDOC database, and CURIA case-law database) analysed; and the most appropriate ICT tools established. The department of foreign languages of the National University "Odessa Academy of Law" designed, tested, piloted and uploaded the on-line dictionary "gLAWssary"; developed and recorded the video course "Legal English in Use" which is offered on the university website. The results indicate that the on-line dictionary and video course supplemented by the workbook are powerful tools to promote professional life-long learning and that individual study skills are central to this task. This finding suggests that a thoroughly elaborated course with the relevant ICT tools could be the basis for building foreign language communicative competence of future lawyers.
Опис: Yulinetskaya Y. V. Implementing ICT into language and law classroom to develop law students’ communicative competence / Yuliya V. Yulinetskaya, Oksana Yu. Babii, Iryna V. Hloviuk, Andriy S. Stepanenko, Mykola I. Pashkovskyi // Information Technologies and Learning Tools. - 2021. - Vol 81. - No1. - P. 310-326.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3808
ISSN: 2076-8184
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гловюк2 скоп.pdf530,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.