Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКатолик, Г.В.-
dc.contributor.authorKatolyk, H.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-2169-0018-
dc.date.accessioned2021-10-05T11:58:01Z-
dc.date.available2021-10-05T11:58:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2617-8556-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3948-
dc.descriptionКатолик Г. Континуально-ієрархічна структура професійної та особистісної складових концепції Я дитячого практичного психолога / Галина Католик // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. - Серія: психологічні науки. - 2018. - № 3. - С. 54-72.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються різні підходи до формування концепції Я дитячого практичного психолога та пропонується авторська модель континуально-ієрархічної структури професійних та особистих складових концепції Я дитячого практичного психолога. Детальний аналіз існуючих досліджень концепції Я включав різні галузі психологічної науки, такі як: генетично-моделюючий, психоаналітичний, інтерактивний, структурно-динамічний, наративний, когнітивний, трансперсональний і інтегративний підходи. Обґрунтовано актуальність вивчення цієї проблеми, окреслено причини, що призводять до пошуку нових освітніх моделей та підходів до формування концепції Я дитячого практичного психолога. Узагальнений і уточнений перелік об’єктивних і суб’єктивних критеріїв ефективності дитячого психолога-практика. Обґрунтовано методологічні засади концепції Я дитячого практичного психолога у контексті континуально-ієрархічного та психодинамічного підходів як основи методології генези концепції Я дитячого практичного психолога; систему теоретичних підходів до проблем розвитку та психологічних факторів формування складових континуально-ієрархічної структури концепції Я дитячого практичного психолога; розроблена теоретична модель формування концепції Я дитячого практичного психолога. Сформульовано концепцію професійного розвитку психолога-практика та проаналізовано його змісти. Зазначається, що основним інструментом професійного впливу є фактично концепція Я дитячого психолога-практика, його міжсуб’єктивний ресурс. Розробка і доповнення уявлень про різні модальності професійної складової концепції Я дитячого практичного психолога, проведених у нашій роботі, дозволило представити її як континуум-ієрархічну сутність, що складається з взаємопов’язаних підсистем. Te article deals with various approaches to the formation of the concept of a child’s practical psychologist and proposes an author’s model of the continuum-hierarchical structure of the professional and personal constituents of the concept of a child’s practical psychologist. A detailed analysis of the existing research of the concept I included various areas of psychological science, such as genetic modeling, psychoanalytic, interactive, structural-dynamic, narrative, cognitive, transpersonal, and integrative. Te relevance of the study of this problem is substantiated, the reasons, which lead to the search for new educational models and approaches to the formation of the concept of the child’s practical psychologist, are outlined. generalized and refned list of objective and subjective criteria of the effectiveness of psychologist-practice. Te methodological principles of the concept of the child of the child’s practical psychologist in the context of the continuum-hierarchical and psychodynamic approaches as basic in the methodology of the genesis of the concept of the child’s practical psychologist are substantiated; the system of theoretical approaches on the problems of development and psychological factors of the formation of the components of the continuum-hierarchical structure of the concept of the child’s practical psychologist; the theoretical model of the conception of the childhood practical psychologist has been developed. Formulated the concept of professional development of a psychologist-practitioner and analyzed its content content. It is stated that the main tool of professional influence is actually I child psychologist-practitioner, his inter subjective resource. Development and addition of ideas about various modalities of the professional component of the concept I, a child practical psychologist, carried out in our work, allowed to represent it as a continuum-hierarchical entity consisting of interconnected subsystems.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: психологічні наукиuk_UA
dc.relation.ispartofseries;3-
dc.subjectконцепція яuk_UA
dc.subjectпренатальна самістьuk_UA
dc.subjectпостнатальна самістьuk_UA
dc.subjectідентичністьuk_UA
dc.subjectонтогенезuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectконтинуально-ієрархічна структураuk_UA
dc.subjectміжсуб’єктивний ресурсuk_UA
dc.subjectдитяча психотерапіяuk_UA
dc.subjectconcept iuk_UA
dc.subjectprenatal selfuk_UA
dc.subjectpostnatal selfuk_UA
dc.subjectidentityuk_UA
dc.subjectontogenyuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectcontinuum-hierarchical structureuk_UA
dc.subjectinter subjective resourceuk_UA
dc.subjectchild psychotherapyuk_UA
dc.titleКонтинуально-ієрархічна структура професійної та особистісної складових концепції Я дитячого практичного психологаuk_UA
dc.title.alternativeTe Continuum-Hierarchical Structure of the Professional and Personal Constituents of the Concept of a Child’s Practical Psychologistuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+Sbornik_ Прикарпатський університет 2018 3(11)_psih (1).pdf749,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.