Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4209
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовалів, М.В.-
dc.contributor.authorKovaliv, M.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-9476-011X-
dc.contributor.authorЄсімов, С.С.-
dc.contributor.authorYesimov, S.S.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-9327-0071-
dc.contributor.authorКурочка, М.І.-
dc.contributor.authorKurochka, M.I.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-0889-7292-
dc.date.accessioned2021-12-23T12:05:07Z-
dc.date.available2021-12-23T12:05:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4209-
dc.descriptionКовалів М.В. Правовий режим адміністративно-договірного регулювання управління публічним майном / Ковалів М.В., Єсімов С.С., Курочка М. І. // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - Серія: економічна; Серія: юридична. - 2021. - Випуск. - № 28. - С. 4-10.uk_UA
dc.description.abstractУ статті на підставі методології комплексного системного аналізу правових явищ розглянуто правовий режим адміністративно-договірного регулювання управління публічним майном. Охарактеризовано поняття публічної власності та публічного майна. Розглянуто теоретичні підходи до визначення поняття юридична особа публічного права та адміністративного договору управління публічним майном. Зазначено, що правову основу адміністративно-договірного регулювання у сфері управління публічним майном складають акти власне адміністративного законодавства, акти комплексного регулювання та іншої галузевої приналежності. Правові акти, що становлять правову основу адміністративного договору у сфері управління публічним майном, не мають належної систематизації. Відсутність систематизації обумовлено рядом чинників, у тому числі, загальним станом доктрини адміністративного договору та тенденціями розвитку законодавства, що виражаються в поступовому відокремленні і автономізації від предмета адміністративно-правового регулювання певних відносин, які виражають публічний інтерес і можуть бути опосередковані адміністративним договором. На сьогоднішній день можливість адміністративно-договірного регулювання розглядається за залишковим принципом, за винятком ситуацій, коли висновок адміністративного договору є обов’язковим. У контексті підвищення ефективності державного управління та реалізації Угоди про асоціацію України і Європейського Союзу доцільно обрати напрям консолідації законодавства про адміністративний договір з метою формування відповідного спеціалізованого регулювання управління публічним майном. Зазначене має практичне значення для реалізації ефективного управління публічними майном об’єднаних територіальних громад. The implementation of the Association Agreement between Ukraine, on the one hand, and the European Union, the European Atomic Energy Community and their Member States, on the other hand, raises a number of issues of improving governance in all spheres of society, including public property management. In the article, based on the methodology of the complex system analysis of the legal phenomena, we considered the legal mode of administrative-contractual regulation of the management of public property. First, we described the concept of public property and public property. Then, we considered theoretical approaches to defining the legal entity under public law and administrative contract of public property management. We noted that the legal basis of administrative-contractual regulation in public property management consists of administrative legislation, complex code, and other sectoral affiliation. Legal acts that constitute the legal basis of an executive agreement in public property management do not have a proper systematization. The lack of systematization is due to several factors, including the general state of the doctrine of administrative contract and trends in legislation, expressed in the gradual separation and autonomy from the executive regulation of certain relations that express public interest mediated by administrative agreement. At present, the possibility of administrative-contractual regulation is considered on a residual basis, except in situations where the conclusion of an administrative contract is mandatory. In improving the efficiency of public administration and implementing the Association Agreement between Ukraine and the European Union, it is advisable to choose the direction of consolidation of legislation on administrative contracts to form appropriate specialized regulation of public property management. This is of practical importance for the implementation of effective management of the public property of the united territorial communities.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія: економічна. Серія: юридичнаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;28-
dc.subjectадміністративний договірuk_UA
dc.subjectпублічна власністьuk_UA
dc.subjectпублічне майноuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectправовий режимuk_UA
dc.subjectадміністративно-договірне регулюванняuk_UA
dc.subjectadministrative contractuk_UA
dc.subjectpublic propertyuk_UA
dc.subjectpublic propertyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectlegal regimeuk_UA
dc.subjectadministrative-contractual regulationuk_UA
dc.titleПравовий режим адміністративно-договірного регулювання управління публічним майномuk_UA
dc.title.alternativeLegal regime of administrative-contractual regulation of public property managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ковалів.pdf252,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.