Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4315
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьо, Л.І.-
dc.contributor.authorKuzo, L.I.-
dc.date.accessioned2022-02-16T06:55:35Z-
dc.date.available2022-02-16T06:55:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4315-
dc.descriptionКузьо Л. І. Gender issues in teaching professional English (Ґендерні питання у викладанні англійської мови професійного спрямування) : інтерактивний навчальний посібник / Л. І. Кузьо. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2022. - 72 с.uk_UA
dc.description.abstractПроведення практичних занять іноземною мовою з ґендерної рівності в інтер активній формі може стати ефективним засобом подолання ґендерних стереотипів, а також формування та утвердження ґендерної культури. Навчальний посібник «Gender issues in teaching professional English (Ґендерні питання у викладанні англійської мови професійного спрямування)» – це збірник концептуальних засад та практичних завдань для інтеграції ґендерного підходу у процес викладання іноземної мови у закладах вищої освіти. Тематика видання охоплює основні визначення, принципи та підходи до реалізації ґендерної політики. Метою публікації є розвиток мовленнєвих компетенцій у сфері професійного спілкування та набуття навичок і вмінь роботи з фаховою літературою та лексикою у сфері ґендерної рівності. Conducting practical foreign language classes on gender equality in an interactive form can be an effective means of overcoming gender stereotypes as well as forming and affirming gender culture. Textbook «Gender issues in teaching professional English (Ґендерні питання у викладанні англійської мови професійного спрямування)» is a collection of conceptual principles and practical tasks for integrating gender approach into the process of teaching a foreign language in higher education institutions. Te topics of the textbook present the main definitions, principles and approaches to the implementation of gender policy. Te purpose of the textbook is the development of speech competencies in the field of professional communication and the acquisition of skills and abilities to work with professional literature in the field of gender equality.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectґендерна рівністьuk_UA
dc.subjectстереотипиuk_UA
dc.subjectґендерна культураuk_UA
dc.subjectанглійська мова професійного спрямуванняuk_UA
dc.subjectвикладання іноземної мовиuk_UA
dc.subjectґендерна політикаuk_UA
dc.subjectgender equalityuk_UA
dc.subjectstereotypesuk_UA
dc.subjectgender cultureuk_UA
dc.subjectprofessional englishuk_UA
dc.subjectforeign language teachinguk_UA
dc.subjectgender policyuk_UA
dc.titleGender issues in teaching professional English: interactive tutorialuk_UA
dc.title.alternativeҐендерні питання у викладанні англійської мови професійного спрямування: інтерактивний навчальний посібникuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Підручники. Посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KUZYO_gender_14-02 (1).pdf8,81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.