Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4315
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузьо, Л.І. | - |
dc.contributor.author | Kuzo, L.I. | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-16T06:55:35Z | - |
dc.date.available | 2022-02-16T06:55:35Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4315 | - |
dc.description | Кузьо Л. І. Gender issues in teaching professional English (Ґендерні питання у викладанні англійської мови професійного спрямування) : інтерактивний навчальний посібник / Л. І. Кузьо. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2022. - 72 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Проведення практичних занять іноземною мовою з ґендерної рівності в інтер активній формі може стати ефективним засобом подолання ґендерних стереотипів, а також формування та утвердження ґендерної культури. Навчальний посібник «Gender issues in teaching professional English (Ґендерні питання у викладанні англійської мови професійного спрямування)» – це збірник концептуальних засад та практичних завдань для інтеграції ґендерного підходу у процес викладання іноземної мови у закладах вищої освіти. Тематика видання охоплює основні визначення, принципи та підходи до реалізації ґендерної політики. Метою публікації є розвиток мовленнєвих компетенцій у сфері професійного спілкування та набуття навичок і вмінь роботи з фаховою літературою та лексикою у сфері ґендерної рівності. Conducting practical foreign language classes on gender equality in an interactive form can be an effective means of overcoming gender stereotypes as well as forming and affirming gender culture. Textbook «Gender issues in teaching professional English (Ґендерні питання у викладанні англійської мови професійного спрямування)» is a collection of conceptual principles and practical tasks for integrating gender approach into the process of teaching a foreign language in higher education institutions. Te topics of the textbook present the main definitions, principles and approaches to the implementation of gender policy. Te purpose of the textbook is the development of speech competencies in the field of professional communication and the acquisition of skills and abilities to work with professional literature in the field of gender equality. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | ґендерна рівність | uk_UA |
dc.subject | стереотипи | uk_UA |
dc.subject | ґендерна культура | uk_UA |
dc.subject | англійська мова професійного спрямування | uk_UA |
dc.subject | викладання іноземної мови | uk_UA |
dc.subject | ґендерна політика | uk_UA |
dc.subject | gender equality | uk_UA |
dc.subject | stereotypes | uk_UA |
dc.subject | gender culture | uk_UA |
dc.subject | professional english | uk_UA |
dc.subject | foreign language teaching | uk_UA |
dc.subject | gender policy | uk_UA |
dc.title | Gender issues in teaching professional English: interactive tutorial | uk_UA |
dc.title.alternative | Ґендерні питання у викладанні англійської мови професійного спрямування: інтерактивний навчальний посібник | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Підручники. Посібники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KUZYO_gender_14-02 (1).pdf | 8,81 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.