Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4437
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖивко, М.О.-
dc.contributor.authorZhyvko, M.O.-
dc.contributor.authorКухарська, Л.В.-
dc.contributor.authorKukharska, L.V.-
dc.contributor.authorЖивко, З.Б.-
dc.contributor.authorZhyvko, Z.B.-
dc.contributor.authorСтадник, М.Є.-
dc.contributor.authorStadnyk, M.Ye.-
dc.date.accessioned2022-04-22T10:02:06Z-
dc.date.available2022-04-22T10:02:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.isbn978-81-947154-0-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4437-
dc.descriptionZhyvko М. О. Educational innovations: concepts, classification, analysis / М. О. Zhyvko, L. V. Kukharska, Z.B. Zhyvko, М. Ye. Stadnyk // Proceedings of India, Ukraine, Brazil & Greater Mekong Subregion International Conference "Global challenges and threats to national economies nowadays (20-22 November)". - 2020. - Vol. 3(ii). - P. 71-81.uk_UA
dc.description.abstractНеобхідність розвитку та впровадження інновацій в освітню сферу зумовлена, перш за все, необхідністю підвищення якості та ефективності освіти, підготовки кваліфікованих спеціалістів для всіх галузей народного господарства та підвищення рівня розвитку, конкурентоспроможності, престижу країни та її національної безпеки. Запропоновано визначення поняття «освітні інновації» та систему їх класифікаційних ознак. Проаналізовано стан освітньої сфери та рівень її інноваційності. Визначено шляхи підвищення ефективності процесу розробки та впровадження інновацій. The necessity of development and introduction of innovations in educational sphere is stipulated, first of all, by the need to improve quality and efficiency of education, to train qualified specialists for all branches of national economy and to increase the level of development, competitiveness, prestige of the country and its national security. Definition of "educational innovations" and system of their classification features were suggested. State of educational sphere and level of its innovativeness were analysed. Ways to increase efficiency of development process and introduce innovations were determined.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherProceedings of India, Ukraine, Brazil & Greater Mekong Subregion International Conferenceuk_UA
dc.relation.ispartofseries;3(ii)-
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectінновації в освітній сферіuk_UA
dc.subjectосвітні інноваціїuk_UA
dc.subjectбезпекаuk_UA
dc.subjectстатистична інформаціяuk_UA
dc.subjectнетрадиційні методи проведення занятьuk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectinnovations in educational sphereuk_UA
dc.subjecteducational innovationsuk_UA
dc.subjectsafetyuk_UA
dc.subjectstatistical informationuk_UA
dc.subjectnon-traditional methods for conducting classesuk_UA
dc.titleEducational innovations: concepts, classification, analysisuk_UA
dc.title.alternativeОсвітні інновації: поняття, класифікація, аналізuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EDUCATIONAL INNOVATIONS.pdf979,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.