Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4771
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Є.В.-
dc.contributor.authorKarpenko, Ye.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-4046-0410-
dc.date.accessioned2022-07-11T13:03:49Z-
dc.date.available2022-07-11T13:03:49Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2710-1460-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4771-
dc.descriptionKarpenko Y. Positive Psychotherapy as a Means of Research and Development of Emotional Intelligence in the Course of Individual’s Life Fulfillment / Yevhen Karpenko // The Global Psychotherapist. - 2022. - Vol. 2. - No.1. - P. 41-48. - DOI: https://doi.org/10.52982/lkj158uk_UA
dc.description.abstractМета даної статті полягає в презентації психолого-герменевтичної тріангуляційної моделі емоційного інтелекту в дискурсі життєздійснення особистості. В цьому контексті методологічна база і психотехнічний інструментарій позитивної психотерапії сприяють експлікації аксіологічного потенціалу емоційного інтелекту в трьох модусах життєздійснення: інтернальному, екстернальному та інтегративному за допомогою організмічного чуття та емоційної компетентності і механізмів розуміння, інтерпретації та герменевтичного кола. Застосування позитивної психотерапії на емпіричному етапі дослідження втілилося в конструюванні програми тренінгу з розвитку емоційного інтелекту в актуальних для учасників напрямах життєздійснення, а також шляхом проведення індивідуальних консультацій. У статті наведено докази ефективності пролонгованого формувального експерименту з розвитку емоційного інтелекту засобами позитивної психотерапії, що дозволило верифікувати авторську теоретичну модель. The purpose of this article is to present a psychological hermeneutic triangulation model of emotional intelligence in the course of individual’s life fulfillment. In this context, the methodological framework and psychotechnical tools of positive psychotherapy contribute to the explication of the axiological potential of the emotional intelligence in three modes of realization: internal, external and integrative through the bodily sensation and emotional competence and understanding, interpretation and hermeneutic circle mechanisms. Application of positive psychotherapy at the empirical stage of the study has resulted in a training program for the development of emotional intelligence in the areas of individual’s life fulfillment relevant for the participants, as well as through individual consultations. The article presents evidence of the effectiveness of a prolonged formative experiment on the development of emotional intelligence by means of positive psychotherapy, which helped verify the author’s theoretical model.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherThe Global Psychotherapistuk_UA
dc.relation.ispartofseries;2/1-
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectпозитивна психотерапіяuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectорганізмічне чуттяuk_UA
dc.subjectемоційна компетентністьuk_UA
dc.subjectмодус життєздійсненняuk_UA
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.subjectpositive psychotherapyuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectbodily sensationuk_UA
dc.subjectemotional competenceuk_UA
dc.subjectmode of individual’s life fulfillmentuk_UA
dc.titlePositive Psychotherapy as a Means of Research and Development of Emotional Intelligence in the Course of Individual’s Life Fulfillmentuk_UA
dc.title.alternativeПозитивна психотерапія як засіб дослідження та розвитку емоційного інтелекту в процесі життєреалізації особистостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karpenko_Vol.-2.-No.-1.-Jan-2022.pdf380,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.