Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСиненький, В.М.-
dc.contributor.authorSynenkyi, V.M.-
dc.date.accessioned2022-10-12T15:04:48Z-
dc.date.available2022-10-12T15:04:48Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4966-
dc.descriptionSynenkyi V.M. The institution of justices of the peace through the lens of the judicial reform of 1864 / Volodymyr M. Synenkyi // Social and Legal Studios. - 2022. - Vol. 5. - No. 2. - С. 23-30.uk_UA
dc.description.abstractУ продовження судової реформи, яка відбувається в Україні з 2014 року, актуальним залишається питання запровадження мирових інституцій. Вивчення історії запровадження та ґенези мирових інстанцій після реформи 1864 року на українських землях дасть змогу сказати рішуче «так» інституту мирових судів в Україні та вдосконалити вже перевірені часом моделі мирового правосуддя. Метою дослідження є виокремлення та узагальнення позитивних кроків та висновків з помилок минулого, серед яких: необхідність уніфікації структури мирових судів, вдосконалення механізмів їх ефективної роботи та зміцнення довіри до судової влади, з метою можливої їх імплементації в сучасний законотворчий процес. Для досягнення поставленої мети використовувались історичний, історико-порівняльний, історико-системний, порівняльно-правовий методи дослідження. У статті проаналізовано передумови, створення та розвиток мирових інституцій на українських землях після запровадження реформи 1864 року. Окреслено структуру новоутворених мирових установ та категорію підсудних їм справ. З’ясовано особливості формування суддівського корпусу мирових суддів (особливості призначення на посаду та звільнення, вимоги до кандидатів, права, обов’язки та відповідальність мирових суддів). Акцентовано увагу на впливі, який зазнала мирова юстиція після реформи 1864 року. Виокремлено очікувані наслідки роботи мирових установ, позитивні результати та фактичні недоліки їхньої діяльності. Обґрунтовано необхідність утворення мирових інституцій в Україні, оскільки вони сприятимуть подальшому впровадженню механізму прямої демократії, зменшенню навантаження на суди загальної юрисдикції, покращенню правової обізнаності громадян та посиленню ефективності судочинства за рахунок широкого впровадження інституту примирення (медіації). Зазначено, що потребують подальшого законодавчого, адміністративно-організаційного та сучасного електронного супроводу питання підсудності справ мировим судам, вибору, кваліфікації, застосування методів управління та чітке визначення відповідальності суддів. Запропоновано часткове вирішення цих питань. Зазначені результати дослідження можуть бути використані в розробці проєкту закону України «Про мирове правосуддя». In continuation of the judicial reform that has been taking place in Ukraine since 2014, the issue of introducing magistrates’ institutions stays relevant. Investigation of the history of the introduction and genesis of magistrates’ courts after the reform of 1864 in Ukrainian territory allow decisively saying “yes” to the institution of justices of the peace in Ukraine and improving the time-tested models of magistrate justice. The purpose of this study was to identify and generalise positive steps and conclusions from the mistakes of the past, including the need to unify the structure of magistrates’ courts, improve the mechanisms of their effective work and strengthen confdence in the judiciary to implement them in the modern legislative procedure. To fulfl this purpose, historical, historical-comparative, historical-system, comparative-legal research methods were used. The paper analysed the prerequisites, creation, and development of peace institutions on Ukrainian lands after the introduction of the reform of 1864. The structure of the newly formed world institutions and the category of cases under their jurisdiction were outlined. The features of the formation of the judicial corps of justices of the peace (features of appointment and dismissal, requirements for candidates, rights, duties, and responsibilities of justices of the peace) were clarifed. Attention is focused on the impact that the world justice system experienced after the reform of 1864. The expected consequences of the work of peace institutions, positive results and real shortcomings of their activities were highlighted. The necessity of creating magistrates’ institutions in Ukraine is justifed, since they will contribute to the further introduction of direct democracy, reduce the burden on courts of general jurisdiction, improve legal awareness of citizens and strengthen the effectiveness of judicial proceedings through the widespread introduction of the institution of reconciliation (mediation). It was noted that further legislative, administrative-organisational, and modern electronic support is needed for the issue of jurisdiction of the magistrates’ courts, selection, qualifcation, application of management methods, and a clear defnition of the responsibility of judges. A partial solution to these issues was proposed. These results of this study can be used in the development of the Draft Law of Ukraine “On Magistrates’ Courts”.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherSocial and Legal Studiosuk_UA
dc.relation.ispartofseries;5/2-
dc.subjectмирова юстиціяuk_UA
dc.subjectісторичний досвідuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectмедіаціяuk_UA
dc.subjectmagistrates’ courtsuk_UA
dc.subjecthistorical experienceuk_UA
dc.subjectdevelopment strategyuk_UA
dc.subjectmediationuk_UA
dc.titleThe Institution of Justices of the Peace Through the Lens of the Judicial Reform of 1864uk_UA
dc.title.alternativeІнститут мирових суддів крізь призму судової реформи 1864 рокуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Social and Legal Studios_Vol. 5. No. 2 -23-30.pdf365,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.