Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5043
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романюк, О.М. | - |
dc.contributor.author | Romaniuk, O.M. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-22T12:26:27Z | - |
dc.date.available | 2022-11-22T12:26:27Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5043 | - |
dc.description | Романюк О. Use of moodle platform in the process of teaching a foreign language / Ольга Романюк // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2022. - С. 132-137. | uk_UA |
dc.description.abstract | Впровадження дистанційного навчання викликало необхідність розробки дистанційних освітніх технологій. Онлайн-навчання може бути також ефективним, як і традиційне. Це потребує грамотного застосування дистанційних технологій з відповідними методичними підходами, що забезпечують інтерактивну взаємодію студентів і викладачів. Однією з таких платформ, яка широко використовуються є Moodle. Платформу Moodle можна використовувати не лише для організації дистанційного навчання у закладах вищої освіти, але й для підтримки традиційного навчального процесу чи змішаного навчання. У статті розкрито переваги та можливості платформи Moodle для викладачів і студентів та особливості застосування платформи Moodle під час організації навчального процесу. Розглянуто можливості використання платформи в процесі вивчення та викладання іноземної мови. Висвітлено основні форми тестових завдань, які використовуються в дистанційному курсі «Іноземна мова». The implementation of distance learning caused the need for the development of distance educational technologies. Online education can be just as effective as traditional education. This requires competent application of remote technologies with appropriate methodical approaches that ensure interactive interaction of students and teachers. One of such widely used platforms is Moodle. The Moodle platform can be used not only for the organization of distance learning in higher education establishments but also to support the traditional educational process or blended learning. The article reveals the advantages and possibilities of Moodle platform for teachers and for students and peculiarities of the application of the Moodle platform during the organization of educational process. The possibilities of using the platform in the process of learning and teaching a foreign language are considered. The main forms of test tasks that are used in the distance learning course “Foreign language” are highlighted. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | moodle platform | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | educational process | uk_UA |
dc.subject | foreign language | uk_UA |
dc.title | Use of moodle platform in the process of teaching a foreign language | uk_UA |
dc.title.alternative | Використання платформи moodle в процесі викладання іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК 2022 (17).pdf | 693,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.