Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮськів, Б.М.-
dc.contributor.authorYuskiv, B.M.-
dc.date.accessioned2022-11-22T12:49:12Z-
dc.date.available2022-11-22T12:49:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5048-
dc.descriptionЮськів Б. Формування соціокультурної компетенції як складової частини загальної іншомовної комунікативної компетентності студентів-правоохоронців засобами іноземної мови / Богдана Юськів // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2022. - С. 163-170.uk_UA
dc.description.abstractУ статті наголошується на способи і послідовність формування у студентів соціокультурних знань та компоненти, що створюють інтерес і вмотивованість до спілкування при роботі з автентичним матеріалом. Автентичний текст є центром будь-якого акту мовленнєвого спілкування, зовнішньою предметною з’єднувальною ланкою між тим хто продукує, і тим хто сприймає, спілкуються вони безпосередньо чи на відстані. Текст складається таким чином, щоб читач чи слухач могли впізнати в ньому знайомий їм у повсякденному житті тип тексту Текст складається таким чином, щоб читач чи слухач могли впізнати в ньому знайомий їм у повсякденному житті тип тексту. Саме використання автентичних текстів, які є не тільки джерелом інформації, але й об’єктом дослідження та інтерпретації, можуть сприяти формуванню культурної компетенції – однієї із складових загальної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців у конкретному соціумі, дотримання мовленнєвої автентичності студентів. Одним із засобів здійснення цих вимог на практиці є застосування у процесі навчання таких автентичних текстів, які співвідносяться з особистим досвідом студентів, розвивають уяву і мислення, включають незнайомі елементи, є специфічними та інформаційно-насиченими, стимулюють інтерес студентів до країн, мова яких вивчається. Різноманітність автентичних матеріалів дозволяє познайомити студентів з мовним кліше, фразеологією, лексикою, які пов’язані з різними сферами життя і належать і є прекрасним матеріалом для навчання природної мовленнєвої поведінки в найрізноманітніших ситуаціях повсякденного життя, а також формують позитивне ставлення до предмету. Автентичні завдання стимулюють взаємодію читача або слухача з текстом, на основі операцій, які здійснюються у позанавчальному середовищі під час роботи з джерелами інформації. The article emphasizes on the ways and the consequence in the formation of the socio-cultural knowledge with the students and the components for the creation of interests and motivation to communication due to authentic material. An authentic text is the center of any act of speech communication, an external objective connecting link between the one who produces and the one who perceives, whether they communicate directly or at a distance. The text is composed in such a way that the reader or listener can recognize in it the type of text familiar to them in everyday life It is the use of authentic texts, which are not only a source of information, but also an object of research and interpretation, that can contribute to the formation of cultural competence - one of the components of the general foreign language communicative competence of future specialists in a specific society, compliance with the authenticity of students' speech authenticity. One of the means of implementing these requirements in practice is the use in the learning process of such authentic texts that correlate with the personal experience of students, develop imagination and thinking, include unfamiliar elements, are specific and informative, and stimulate students' interest in the countries whose language is being studied. А variety of authentic materials allows students to be introduced to language clichés, phraseology, vocabulary, which are related to different spheres of lifе and is also excellent material for teaching natural speech behavior in the most diverse situations of everyday life, and also form positive attitude towards the subject. Authentic tasks stimulate the reader's or listener's interaction with the text, based on operations that are carried out in an extracurricular environment while working with information sources.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectавтентичний текстuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectмовленнєве спілкуванняuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectмовний кодuk_UA
dc.subjectконотативні реаліїuk_UA
dc.subjectвербальний менталітет народуuk_UA
dc.subjectauthentic textuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectlanguage communicationuk_UA
dc.subjectinteractionuk_UA
dc.subjectspeech codeuk_UA
dc.subjectconnotative realitiesuk_UA
dc.subjectpeople’s verbal mentalityuk_UA
dc.titleФормування соціокультурної компетенції як складової частини загальної іншомовної комунікативної компетентності студентів-правоохоронців засобами іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeThe formation of socio-cultural competence as a component of the general foreign language communicative competence of law enforcement students by means of a foreign languageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2022 (22).pdf715,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.