Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапотічна, Р.А.-
dc.contributor.authorZapotichna, R.A.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-5588-171X-
dc.date.accessioned2022-12-30T10:35:05Z-
dc.date.available2022-12-30T10:35:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2308-4863-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5114-
dc.descriptionЗапотічна Р. Використання автентичних наукових статей у процесі навчання англійської мови здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей / Роксолана Запотічна // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - Серія: «Педагогіка». - 2022. - Вип 56. - Том 1. - С. 240-244.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто можливості використання автентичних наукових статей у процесі навчання здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей англійської мови. Запропоновано систему вимог, яким повинні відповідати наукові статті для використання їх на заняттях з іноземної мови. Наведено приклади наукових англомовних статей та завдань для роботи з науковими статтями, розроблені для здобувачів магістерського рівня вищої освіти економічних спеціальностей, які сприяють формуванню, закріпленню та систематизації знань на різних етапах вивчення іноземної мови. Підкреслено корисність використання автентичних наукових статей для вдосконалення мовленнєвих навичок здобувачів вищої освіти. Запропоновано та обґрунтовано доречність виконання здобувачами вищої освіти конкретних вправ на кожному етапі роботи з науковою статтею: підготовчий, етап безпосереднього прочитання матеріалу та етап опрацювання прочитаного матеріалу. Представлено приклади наукових статей, які можуть бути успішно використані у процесі навчання здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей англійської мови професійного спрямування. The following article overviews the possibilities of using authentic scientific articles in the process of teaching English to students of economic specialties. A system of criteria that scientific articles must meet in order to be used in foreign language classes has been proposed. Examples of scientific articles and exercises which contribute to the formation, consolidation and systematization of knowledge at various stages of learning a foreign language developed for students of the master’s level of higher education have been provided. The usefulness of using authentic scientific articles for improving students’ speaking skills has been emphasized. The following article is based on educational and methodological materials developed by the Ukrainian scientists, as well as the personal teaching experience of the author of the article. The appropriateness of using specific exercises at each stage of scientific article processing (the preparatory stage, the stage of the reading of the scientific article, and the stage of processing of the scientific) has been proposed and substantiated. Examples of scientific articles have been presented, which can be successfully used in the process of teaching English to students of economic specialties.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальнi питання гуманiтарних наук. Серія «Педагогіка»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;56/1-
dc.subjectавтентичні текстиuk_UA
dc.subjectекономічна термінологіяuk_UA
dc.subjectіноземна мова професійного спрямуванняuk_UA
dc.subjectнаукова статтяuk_UA
dc.subjectauthentic textsuk_UA
dc.subjecteconomic terminologyuk_UA
dc.subjectforeign language for professional purposesuk_UA
dc.subjectscientific articleuk_UA
dc.titleВикористання автентичних наукових статей у процесі навчання англійської мови здобувачів вищої освіти економічних спеціальностейuk_UA
dc.title.alternativeThe use of authentic scientific articles in the process of teaching English to students of economic specialtiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запотічна Стаття.pdf322,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.