Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5184
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогдан, Ю.Я.-
dc.contributor.authorBohdan, Yu.Ya.-
dc.date.accessioned2023-01-16T08:49:25Z-
dc.date.available2023-01-16T08:49:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5184-
dc.descriptionБогдан Ю. Особливості формування психологічної культури дитячо-батьківських відносин: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Юлія Богдан. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 85 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена теоретичному та емпіричному аналізу особливостей психологічної культури дитячо-батьківських відносин. Завданням роботи було дослідити рівень та зміст психологічної культури дитячо-батьківських відносин. Обрано площину батьки-діти, і на основі опитувань виявлено ставлення підлітків до батьків та батьківське ставлення до дітей. У даній кваліфікаційній роботі встановлено, що у відносинах підлітки-батьки для таких сімей характерні показники: автономність, позитивний інтерес та директивність. Також виявлено, що ставлення респондентів до своїх дітей здебільшого позитивне. Дорослі сприймають дитину, але не завжди поважають і схвалюють її індивідуальність, не в повній мірі поділяють її інтереси, не приділяють достатньо часу. Результати роботи можуть бути використані при розробці тренінгів для покращення дитячо-батьківських взаємин. The qualification work is devoted to the theoretical and empirical analysis of the peculiarities of the psychological culture of child-parent relations. The task of the work was to investigate the level and content of the psychological culture of child-parent relations. The parents-children plane was chosen, and based on surveys, the attitudes of teenagers toward parents and parental attitudes towards children were revealed. In this qualification work, it was established that such families are characterized by the following indicators: autonomy, positive interest, and directiveness in the relationship between teenagers and parents. It was also found that the respondents' attitude toward their children is mostly positive. Adults perceive the child, but do not always respect and approve of his individuality, do not fully share his interests, and do not devote enough time. The results of the work can be used in the development of training to improve child-parent relations.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectбатькиuk_UA
dc.subjectдитячо-батьківські відносиниuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectпсихологічна культураuk_UA
dc.subjectchildrenuk_UA
dc.subjectteenagersuk_UA
dc.subjectparentsuk_UA
dc.subjectchild-parent relationsuk_UA
dc.subjectupbringinguk_UA
dc.subjectpsychological cultureuk_UA
dc.titleОсобливості формування психологічної культури дитячо-батьківських відносин: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the formation of psychological culture of child-parent relations: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.