Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5185
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горбіль-Кошова, А.Р. | - |
dc.contributor.author | Horbil-Koshova, A.R. | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-16T08:57:37Z | - |
dc.date.available | 2023-01-16T08:57:37Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5185 | - |
dc.description | Горбіль-Кошова А. Соціально-психологічні чинники формування саморегуляції підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Анастасія Горбіль-Кошова. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 68 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У першому розділі розглядається підліток як особистість, його особливості емоційного розвитку та соціалізація у суспільстві. У другому розділі поняття саморегуляції та її механізми. Підходи до вивчення саморегуляції. Соціально-психологічні особливості саморегуляції підлітків. У третьому розділі Експериментально-психологічне дослідження соціально-психологічних чинників на саморегуляцію підлітків. Статистичний аналіз отриманих даних. Метою магістерської роботи – дослідити, як певні соціально-психологічні чинники впливають на розвиток саморегуляції підлітка і чи є між ними зв’язок. Об’єктом є загальний рівень саморегуляції, агресивність у відносинах, рівень суб’єктивного контролю та способи реагування на конфліктні ситуації як соціально-психологічні чинники розвитку саморегуляції підлітка. Предметом є дослідження особливостей впливу соціально-психологічних чинників на розвиток саморегуляції підлітка. The first chapter examines the teenager as a person, his features of emotional development and socialization in society. In the second chapter, the concept of self-regulation and its mechanisms. Approaches to the study of self-regulation. Socio-psychological features of adolescent self-regulation. In the third chapter, an experimental-psychological study of social-psychological factors on the self-regulation of adolescents. Statistical analysis of the obtained data. The purpose of the master's thesis is to investigate how certain social and psychological factors affect the development of self-regulation of a teenager and whether there is a connection between them. The object is the general level of self-regulation, aggressiveness in relationships, the level of subjective control and ways of responding to conflict situations as socio-psychological factors in the development of adolescent self-regulation. The subject is a study of the peculiarities of the influence of social and psychological factors on the development of self-regulation of a teenager. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | саморегуляція | uk_UA |
dc.subject | підлітки | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічні чинники | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | self-regulation | uk_UA |
dc.subject | teenagers | uk_UA |
dc.subject | socio-psychological factors | uk_UA |
dc.subject | personality | uk_UA |
dc.title | Соціально-психологічні чинники формування саморегуляції підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | Socio-psychological factors of formation of self-regulation of teenagers: Qualification work for the master's degree | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (магістр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Горбіль-Кошова Анастасія Русланівна. Кваліфікаційна робота ІІ рівня 2022-2023 н.р..pdf | 948,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.