Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапотічна, Р.А.-
dc.contributor.authorZapotichna, R.A.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-5588-171X-
dc.date.accessioned2023-03-20T07:30:26Z-
dc.date.available2023-03-20T07:30:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2308-4863-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5332-
dc.descriptionZapotichna R. The use of language tests in the process of teaching English to students of economic specialties / Roksolana Zapotichna // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - Серія: «Педагогіка». - 2023. - Вип. 59. - Том 1. - С. 347-351.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості різних видів тестових завдань, які використовуються у процесі вивчення англійської мови здобувачами вищої освіти економічних спеціальностей. У зв’язку з пандемією COVID-19 та подальшим переходом багатьох вищих навчальних закладів на дистанційну форму навчання, тематика даного дослідження стала ще більш актуальною. Беручи до уваги вимушені зміни, які були внесені до навчального процесу, використання тестових завдань є особливо важливим для отримання надійної інформацію про успішність формування навичок іншомовної комунікації здобувачами вищої освіти. Іншою обставиною, що зумовили актуальність теми дослідження, є відсутність або нестача ресурсів для навчання викладачів англійської мови методичних засад та особливостей розробки тестових завдань. У висновку статті представлено рекомендації, які можна застосувати на практиці, щоб підвищити обізнаність викладачів англійської мови з особливостями розробки мовних тестів. Аналіз літературних джерел вказує на те, що як розробники тестів, так і здобувачі вищої освіти, які їх виконують, стикаються з широким спектром практичних перешкод. Визначено, що тести для здобувачів вищої освіти, які вивчають економіку, повинні містити певні візуальні елементи, такі як таблиці, графіки, діаграми, математичні формули тощо. Запропоновано приклади тестових завдань, які можна використати в процесі навчання англійської мови здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей на основі власного викладацького досвіду автора статті та аналізу тестів, розроблених вітчизняними та зарубіжними авторами. Один з висновків дослідження полягає в тому, що виконання тестових завдань слід розглядати як процес, а не завершений результат, оскільки їхньою метою є розвиток іншомовної компетенції, моніторинг освітнього прогресу здобувачів вищої освіти, а не механічний підрахунок балів. Following an examination of the many types of language tests, numerous aims and objectives are presented, which are connected to the traits or characteristics of various language tests. Due to the COVID-19 pandemic and subsequent transfer of many higher education institutions to distant learning, the issue under research has become even more per- tinent. Therefore, it is more important than ever to acquire precise information on students’ advancement toward class- room competence, with tests serving as the medium for doing so. Another condition that makes the research issue more pertinent is the absence of resources for instructing English teachers on how to design tests. The analysis of the literature demonstrates that language tests and their aims differ depending on the environment, and that test designers, test takers, and test administrators deal with a wide range of practical obstacles. In order to account for the nuances of the subject, it was determined that tests for students studying economics should include some specific visual elements, like tables, graphs, diagrams, mathematical formulas. Examples of tests that might be utilized in the process of teaching English to students of economic specialities by drawing on our own teaching experience and analyzing tests designed by domestic and foreign writers were suggested. The conclusion of the paper offers recommendations that might be put into practice to increase English language educators’ awareness of language tests. Another key finding is that tests should aim to do more than just calculate students’ scores and determine whether they comply with standards: they should be viewed as a process rather than a completed result. Tests should instead concentrate on monitoring students’ educational progress and offering assistance to help them succeed in their coursework.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальнi питання гуманiтарних наук. Серія «Педагогіка»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectмовні тестиuk_UA
dc.subjectоцінювання успішності здобувачів вищої освітиuk_UA
dc.subjectанглійська мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectтест з варіантами відповідейuk_UA
dc.subjectlanguage testsuk_UA
dc.subjectstudents’ progress assessmentuk_UA
dc.subjectenglish language for professional purposesuk_UA
dc.subjectmultiple choice testuk_UA
dc.titleThe use of language tests in the process of teaching English to students of economic specialtiesuk_UA
dc.title.alternativeВикористання тестових завдань у процесі навчання англійської мови здобувачів вищої освіти економічних спеціальностейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54.pdf369,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.